Vakna

Det är tid att vakna

Inse faktum

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

10 svar

  1. Ber om att prickarna var en tillfällig sinnesförvirring hos maskinen… eller så klart att det bara är något helt ofarligt!

    Tummar hålles – hårt!
    Styrkekramar

  2. Malin: Så.. nu gråter jag en skvätt till….. *ler*

    Kram Pysis

  3. Och om du hade klarat läsförståelsen i högstadiet så är det samma rapport med slutsatsen: ”ökningen beror främst på en åldrande befolkning och bättre överlevnad”

    Alltså är allt precis som det ska och detta är en ickenyhet.

    GRATTIS!

  4. Simon: Det här då, jag citerar från artikeln: ”Förbättra kvaliteten i omhändertagandet av cancerpatienter.”

    Det är 2000-talet nu och ändå får vi cancerpatienter ett mycket dåligt mottagande.. det finns de som inte ens får de behandlingar som de SKA ha…

    Tyvärr ser det ut så i dagens Sverige och något måste göras mot den otroligt dåliga cancervården..

    Kram Pys

  5. Hej Pysan!
    Det här hittade jag nu om gurkmeja:

    ”I laboratorieförsök har den också visat sig hejda tillväxten av olika sorters cancertumörer, bland annat bröstcancer, lungcancer, hudcancer och prostatacancer.
    För den som inte har tålamod nog att invänta resultat från kliniska studier, utan vill börja äta gurkmeja på eget bevåg, är rekommendationen i forskningslitteraturen en rågad matsked per dag, tipsar Stig Bengmark.”

    http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/cancer/article349610.ab?service=print

    Kram!

  6. *Skickar kraft*

  7. Hörru, HÖRRU du rara Pys;
    Vänta tills dom kompletterande undersökningarna innan du däckar plz.
    *håller henne under armarna tills det är klart*

    Pössas

  8. A-Linda: Det kostar inget för mig att testa.. så det ska inhandlas..

    Ister: Känner att det strömmar kraft från ninjan…

    Vb: Tack för att du står där som ett stöd för mig..

    Kram till er alla underbara… som skickar kommentarer.. och de närmaste dagarna tills jag vet när jag ska göra mina undersökningar och tiden fram tills jag träffar doktorn.. så kan jag behöva lite kraft…

    Kram Pysis

  9. Langar in en hälsokostvalium!

  10. Vb: tackar.. och knaprar så det står härliga till….

    Kram Pys

Kommentera

