Tortyren

Det som är tufft i allt det här är att jag vet att nu väntar det ytterligare undersökningar.. tiden tills kallelsen kommer.. iväg och göra den.. och så tiden fram tills man VET…

Det är en tid full av ångest.. döden som man ser i ögonvrån.. och den där ovissheten.. det är rena terrorn.. detta är tortyr när den är som allra allra värst…

Det är omänskligt… faktiskt…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

8 svar

  1. Jag är väldigt, väldigt ledsen för att du måste oroa dig och våndas. Jag håller tummarna jättemycket och hoppas att allt löser sig till sist! Kramar om hårt och länge! ♥♥♥

  2. tonårsmorsa: Tack för detta denna söndagsmorgon.. Nu orkar jag ett tag till…

    Kram Pys

  3. Ovissheten är oftast värre än vissheten…för tankarna kan skapa ett katastrofscenario utan dess like…

    Tänker på dig, det vet du!

    kram

  4. Ja vad kan man säga….Det är det värsta innan man vet vad och om man behöver slåss mot något.Du vet att jag tänker på dig! Gunsan

  5. Ja, ovissheten och väntan är fasansfull i en situation som denna. Tänker på dig.

  6. Soulis: Ja.. det är ju så..

    Gunsan: Ja.. och om där nu är något så är jag rustad till tänderna..

    Znogge: Situationen är nu sådan.. och det blir mycket tankar…

    Kram till er… och jag är så glad att jag har ett nät av goa kommentarer när jag orkar gå in på bloggen och läsa..
    Ni är så underbara…

    Kram Pys som knaprar valium *asg*

  7. Visst är det så, som att sitta i en dödscell och vänta på en avrättning, där datumet inte är bestämt!
    Fast vi har inte dödat någon……….

    Tummarna hålls hårt, det räcker med mina metastaser!

    Kram
    E

  8. Eva-Lena: Ja.. jag känner att det snart är rättegång.. maken sa att det är jag som får hämta posten tills alla kallelser har kommit och sen efter helgen kan vi prata om ett..

    Kram Pys som tänker otroligt mycket på dig vännen…

Kommentera

