Ytlighet, kolikbarn och bloggbråk

Jag undrar vem som är mest stressad av dessa tre:

  1. Stureplansprinsessor som dricker champagne och äter gåslever
  2. Trebarnsmorsor med kolikbarn
  3. Kvinnan som väntar på ytterligare undersökningar där frågeställningen är metastaser?

För varför måste vi kvinnor bråka när vi kan ta och stå enade och hålla våra medsystrar under armarna när någon av dem mår dåligt..

Nä.. vi går ut och skriker och gapar på varandra så fort någon råkar säga något om en företeelse som just den kvinnan gillar/gör/arbetar med…

Ett bloggbråk om vem som är stressigast… Om det är det att man får huvudvärk för att man dricker champagne eller för att man går runt med kolikbarn eller att man vet att det är något skit på en röntgen…

Dricka lite champagne har ingen dött av…
Bära kolikbarn har heller ingen dött av..
men metastaserad cancer dör folk dagligen av…

Gnäller jag.. nä.. jag tar fram min lilla tanke och så tänker jag.. och så är det bra med det… för i dagsläget vet jag inget…

Jävla knöl.. jävla sjukdom.. jävlar anamma…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 svar

  1. Håller me du! Vi borde stå enade och hjälpa varandra!

    Jävlar anamma!!!!

  2. Soulis: Klart vi måste.. men kvinnor måste gnälla på andra kvinnor när de gör något som den första inte tycker är tillräckligt kvinnligt…

    Kram Pys

  3. Har under ett par års tid följt din blogg, till och ifrån.
    Vill bara säga att jag håller med dig. Tycker inte dom har något större stressmoment jämfört mot din tuffa kamp.
    Sköt om dig!

  4. Tuija: Va kul att du gav dig tillkänna.. för jag har många besök men många skriver inte kommentarer.. och kommentarer är alltid väldigt uppskattat..

    Hoppas att du kommer in fler gånger…

    Kram Pys

Kommentera

