Forskningen ger resultat

Läs bara här så ser ni..

Fast det hjälper inte mig i den sits jag sitter i just nu då min knöljävel var östrogenpositiv och dessutom verkar Tamoxifen på mig..

Eller så är det så att tamoxifenet inte har hjälpt…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 svar

  1. Hej Pysan förstår i vilken hemsk sits du befinner dig i nu o att det inte e lätt o tänka framåt, men försök ändå Pysan om du kan….

    Tänker på dig..
    Styrkekram från christel

  2. Christel: Ja.. det är väl när jag inte har något att göra som tankarna kommer.. så jag försöker sysselsätta mig hela tiden.. med saker som jag kan med min höft…

    Kram Pys

Kommentera

