Fredagen den 20 mars kl. 11.40

Då kommer domen..

Sen vet jag..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

9 svar

  1. Hej ,ville bara tipsa om den nystartade topplista för bloggare Toppbloggers-http://toppbloggers.topplista.com

  2. Tänker på dig och håller tummarna…

  3. glömde avs.
    Leo Beata

  4. Håller tummarna för dig att du ska få ett positivt besked.

  5. Hej Pysan!
    Väntan på besked är grym…..
    Färdigbehandlad för bc sommaren-08 och har vansinnig återfallsångest.
    Jag håller alla mina tummar för att du ska få positiva svar.

    Styrkekram Anna

  6. Leo Beata: Ja.. vi vet snart..

    Znogge: Ja.. det gör jag också..

    Anna: Ja.. du vet ju..

    Kram till er alla…

    Pys

  7. Idag fick jag för mig att titta in med en vårblomma till dig! Tror att du behöver det!! *ställer fram en lila liten Krokus med skira gröna blad i vacker kruka”
    Kram till Pys!!!

  8. Håller tummarna för dig den 20:e! Styrkekramar A-K

  9. Tizzel: *Tar emot blomman och ställer den i fönstret*.. Glad att inte vara allergisk mot krokus i alla fall…

    A-K: Tackar dig också för alla tummar jag kan få…

    Kram till er båda…

    Pys

Kommentera

