Jag lever

Fast jag fixade inte magnet röntgen utan lugnande…

Först ligga still med huvudet och blåa små kuddar som gjorde att huvudet låg still och så öronproppar.. Det fixade jag galant.. och så in i maskinen… då tog det stopp…

Bad att de skulle dra ut mig direkt.. för detta kände jag att jag inte fixade…

Så jag fick en kanyl i armen och lugnande.. att sen 1 timme försvann medan jag låg på beachen kunde inte jag hjälpa…

Ett litet blodbad hann jag också med innan jag kunde ta mig fnittrande ut till bussen… Ringde maken som undrade vad jag höll på med.. för det var bara en massa fnittrande i luren… (tror han är avundsjuk..)

Tar mig nu en öl för det är jag så förtjänt av….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 svar

  1. Ja det har du fan förtjänat! Bra jobbat tjejen, o det är ingen bedrift att klara sådana här undersökningar utan lugnande. De finns ju för att användas, eller hur?!

    KRAM

  2. Soulis: Du har så rätt så..ibland måste vi få lov att vara små.. mot allt det stora och skrämmande som väntar runt hörnet…

    Kram Pys

  3. Håller mé Sis, strålande jobbat Pys! Koppla av i helgen, var i nuet.

    Kramas

  4. Vb: en undersökning till.. sen ska det kopplas av så det känns i alla lemmar…

    Kram Pys

Kommentera

