Lugnt

Idag är det lugnt..

Gårdagens bravader har lagt sig och morgondagens är i morgon… ingen idé att tänka på dem idag…

Den älskade maken och jag ska ta en runda på torget tänkte vi.. det är ju torgdag och jag behöver lite nya byxor..

Tigerbalsam är en glädje för själen…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 svar

  1. Ha en fin dag, ladda batterierna inför morgondagen.
    Tänker på dig hela tiden, så ja hoppas du går omkring o hickar 😉

    kram

  2. Soulis: Ett par byxor för 50 kronor… och så en bok för 62,50.. och tre par trosor blev det för en hundring…

    Sen köpte den älskade maken räkchips i vår lilla thaibutik…

    och hickningarna fick mig nästan att inte kunna få i mig min räkbagett…

    Kram Pys

  3. Sänder lite hicka till dig från mig oxå – tänker på dig ofta. Kram A-K

  4. A-K och jag tänker på dig…

    Kram Pys

  5. Hejsan! Hoppas det gått bra för dig idag. Denna gången är det väl magen som känner sig klaustrofobisk efter mängder av kontrastmedel. Nå det kommer att gå bra. Sänder varma tankar hela dan! Kram Gunsan

  6. Gunsan: Japp.. rapport kommer…

    Kram Pys

Kommentera

