Väntan

Efter att ha suttit och rapat kontrast halva kvällen igår och druckit lite öl.. så mådde jag förhållande vis bra..

Det är jag och Vimmelmamman känns det som.. som står där enade mot sjukvården..

Mina undersökningar är klara.. både MRT och CT´n.. ändå får man vänta.. vänta till den 20 mars.. två hela satans veckor… på vad.. jo, på något som de ser direkt… jisses om man skulle låtit gravida få göra ultraljud och låta dem vänta på att få se bilderna av sina små ”bebbar” i 14 dag.. de måste vänta.. för doktorn måste se bilderna först för att utesluta att något är fel…

Hade det inte blivit ramaskrik om detta innan.. så hade det blivit det nu…

Jag är frustrerad!

Doktorer och Läkare tror att de är Gud och kan bestämma över människors fortsatta liv

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

7 svar

  1. Ja, väntan på svar från röntgen är omänskligt! Ångest, rädsla, hopp och förtvivlan omvartannat. Tänker på dig och hoppas att dagarna går fort tills du får svar. Kram A-K

  2. A-K: Bergodalbana e väl inget… inte känslomässigt i alla fall.. inte som det är nu…

    Kram Pys

  3. Tjata på dem, kan hjälpa!
    Kram
    E-L

  4. Eva-Lena: Vet inte.. känns som om det inte hjälper…

    Kram Pys

  5. Hej Pysan! Jag råkade ta bort din kommentar av misstag. Du får får hemskt gärna komma tillbaks och kommentera igen om du har tid och ork och lust. (gissa vems blogg jag snodde mitt inlägg från ;)))) ?)
    Kram!

  6. Väntan är tärande, så in i helvete! Men snart får du svar och allt kommer vara bra!
    KRAM

  7. A-Linda: Jag kommer inte ihåg vad det var jag skrev.. min cytohjärna kommer inte ihåg…

    Kram Pys

    Soulis: Ja.. det är ju bara 12 dagar kvar innan jag vet…

    Kram Pys

Kommentera

