Blåmärket

Det ser ut så här idag:

bild

Det är mer gulgrönt än blått idag

Läs även andra bloggares åsikter om ,

4 svar

  1. Oj ser inte så roligt ut.
    Själv är jag tacksam för varje dag jag är naiv nog att inte oroa mig för återfall eller metastaser. LIvet går vidare och jag med det.

    kramar Effie

  2. Effie: Det kunde varit värre..

    Jag har varit förskonad innan.. men nu.. de har ju hittat något…

    Kram Pys som också försöker leva vidare…

  3. usch vad jobbigt att du måste vänta ”hela tiden” DET BLIR MAN ”HELT KNOLLRIG AV”
    jag gick igenom det i höstas på en vanlig röntgen (tennisarmbåge) sågs en förändring i bröstryggen-då trllade jag NER ihålet. som tur var det ingen spridning denna ggn o jag hoppas ATT DU INTE HAR DET HELLER. HÅLLER TUMMARNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Lotta: Ja.. men det är ju så.. jag får snällt ställa mig i kön och vänta så som alla andra.. för läkarna har ju så mycket att göra….

    Kram Pys

Kommentera

