Cancerbehandling

Läser Aftonbladet och om Patrick Swayze igen..

Blir så sur när inte tidningarnas journalister vet att om man får cytostatika (kemoterapi) att man tappar både matlusten och håret

Det är framförallt hur tumören/tumörerna reagerar på behandlingen som är det viktiga i detta… inte hur han ser ut.. inte om han tappar håret eller matlusten…

Se bara hur jag såg ut under min behandling (bilden ovan).. jag tappade också håret.. och matlusten var som den var….

Så gräv lite djupare om ni nu ska skriva något om cancer tack..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 svar

  1. Hej Pysan!
    Av olika anledningar har jag inte varit inne på din blogg på länge…och läser nu med bestörtning hur du har det!
    Jag håller både tummar och tår för att allt är ok…..kramar Ia

  2. Ia: Jag har saknat dig. Och nu väntar jag…

    Kram Pys

Kommentera

