Tiden är som en snigel

Den släpar sig sakta framåt…

För jag vill att det blir den 20 och då gärna imorgon.. men nädå… jag får så snällt vänta på att få komma dit… och det är så långt till på fredag….

Så jag måste ju göra något…
Ha något annat att se framemot..

Så nu ska vi åka till min födelseort och hälsa på lite…
Vi åker den 26 och kommer hem den 29 och på något sätt så ska det bli rätt så skönt…

Dessutom har jag beställt biljetter till det här:
Walking with dinosaurs som kommer till Scandinavium i höst.

Så sonen vill att tiden går jättefort…

Sen är det ju melodifestival ikväll… och vi satt och pratade om den igår… Det lutar mellan två här… och det är Malena och Caroline Af Ugglas..

Sonen har beställt bakad potatis till festivalen..

Så här är faktiskt rätt så lugnt…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentera

