Trött

Idag är jag trött..

Uppe ett par gånger i natt.. då ångesten satt på mig.. och då är det lika bra att gå på toa när jag ändå är uppe och vandrar…

Dammsög faktiskt lägenheten igår och det behövdes… vet inte när det gjordes sist…

Och idag har jag ont i höfterna.. men inte ont i ryggen..

Ska lägga mig ett tag med Bäckström tror jag…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

3 svar

  1. Kämpa på, snart får du svar och det kommer gå bra!

    KRAM

  2. Håller tummarna riktigt hårt och skickar en tanke till dig när jag också ligger vaken om natten…

  3. Soulis: Jag kämpar på.. och på fredag vet jag.. men jag ska klara mig dit också…

    Kram Pys

    Leo Beata: Då kan vi tänka på varandra när vi försöker somna…

    Kram Pys

Kommentera

