Vi har en fundering

Jag fick en idé ikväll..

En sån där galen Pysan idé.. (sån som jag fick när jag fick för mig att åka på cykelsemester till Oslo)..

Prata länge om den..

Tycker den är bra båda två..

I morgon ska vi kolla om idéen kan bli verklighet..

Så håll ut..

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

8 svar

  1. Hej Pysan!
    Vad kul att göra lite semesterplaner och vårat grannland är ju riktigt vackert.
    Jag är liksom du på metastasjakt. Tungt…..
    Jag ska göra en dt av bröstkorg och buk den 26e.
    Jag har tryck/smärta över bröstet, ont i magen och rygg. Vet inte vad jag ska tro, känner mig så orolig och tankarna drar åt ett håll.
    Jag hoppas att du får bra besked ni i veckan!!!!!!
    Väntan är hemsk. Kram Anna

  2. Anna: *asg* Läs en gång till vad jag skrev.. jag var på cykelsemester för 100 år sen.. känns det som…

    Metastasjakt är inte kul.. då är jag hellre på Älgjakt.. faktiskt…

    När får du dit besked?

    Kram Pys

  3. Hej!
    Ska bli spännande att höra vad du hittat på för nåt…:))
    Desto bättre om det är ngt riktigt galet, såna saker brukar pigga upp mest.
    Håller tummarna för dig….var det på fredag du får besked?
    Kramar Ia

  4. Ia: Japp, på fredag.. vet inte hur det blir med bloggen den dagen.. beror på…

    Kram Pys

  5. Hej Pysan! Va kul att få lite fiffiga ideér.Väntar med spänning på vad det är du kommit på. Hade nog kunnat komma på cykelsemester själv för ”hundra år sen” men nu är jag jävligt bekväm av mig……Lite trist, får skärpa till mig…Tummarna är fortfarande hållna för dig! Kram Gunsan

  6. gunsan: Hej vännen.. ja du.. du ska bara veta… jag ska sätta mig i morgon och skriva ner allt… hur det kommer att bli…

    Kram Pys

  7. Hej Pys!!
    Vilken strålande idé!! Ut och cykla med er bara!
    Nu är det tisdag… men eftersom jag missade dig i fredags så häller jag upp ett glas vin till och ropar till dig: Skål ta mig fan!!!
    *slänger över en cykelpump*
    Kram!

  8. Tizzelvännen: Det är galnare än att cykla till Oslo…

    Jag kommer att skriva i morgon vad det är.. nu när vi har bestämt oss och att sonen vet…

    Kram Pys

Kommentera

