Dagarna släpar sig fram

Det känns inte kul.. tiden släpar sig fram och jag tycker jag står still på samma datum hela tiden…
Så det är jag och Vimmelmamman

Metastastankar är fan inte roligt.. någon som vill byta liv med mig??

Idag har jag börjat att förbereda resan på fredag.. jag har tagit ut pengar så det ska räcka till läkarbesök och själva bussresan.. kommer att åka så jag är på sjukhuset i tid.. läsa nyheterna i biblioteket och så innan… för jag har fått en sån där urbota dum tid.. som inte passar med varken buss- eller tågtider… så då tar jag hellre bussen för den går förbi sjukhuset…

Så snart vet jag… fast vill jag veta?

Funderingen verkar gå i lås… sonen är involverad och han sa bara: Wow så häftigt.. nu på en gång!!!

Fast jag håller er lite på halster ett litet tag till…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentera

