200 000 sidvisningar

Säger bara ett stort TACK till alla som läser min blogg!

Idag gick jag över 200 000 talet sidvisningar.. och det är tack vare er.. ni är guld värda…

TACK!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 svar

  1. Tack själv

  2. Tänker på dig! Imorgon får du svar, va??
    Jättekram A-K

  3. Jag vill bara säga att din blogg är viktig för den berör så´nt vi helst inte vill prata om eller erkänna att det finns.

    Det mest personliga är också det mest allmängiltiga, för nå´nstans längst ner i djupa själen är vi alla så lika med dom existentiella frågorna om livet, döden, meningen och sen… och alla känslor…

    Kanske till och med att vi delar detta ”öde” med allt levande – ett arv från den första cellen med liv på jorden?

  4. Soulis: Nä.. det är jag som ska tacka.. utan er hade jag inte orkat fortsätta….

    A-K: Jag svarade hos dig vilket du nog märkte…

    Leo Beata: Vilka fina ord…

    Kram Pys

Kommentera

