Metastaser

Här finns lite att läsa om metastaser..

Vårdguiden
Wikipedia
Cancerfonden

Tänk nu på att mina är små, de är få.. och de går att behandla..

Har ni frågor så får ni väl ställa dem..men jag vet inte om jag kan svara på dem i dagsläget..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 svar

  1. Hej pysan!
    Vilket ohyggligt tufft besked att få.
    Jag har tänkt mycket på dig!!!!
    Några funderingar från en som ska röntgas nu på torsdag.
    Hur upptäcktes det? Hade du mycket ont? När röntgades du sist innan upptäckten?
    Du kommer att fixa det här. Vi ska stötta dig!!!
    Kram A

    Jag fick ont.. men trodde först att det var biverkningar av hormonmedicinen.. så jag slutade med den.. Jag minns faktiskt inte när jag gjorde skelettscint nummer 2… får nog lägga in alla mina kallelser.. på en sida så folk kan se hur det ser ut att faktiskt få cancer.. om hur mycket man faktiskt besöker sjukvården..

    Ska tänka på dig när du undersöks..

    Kram Pys

  2. Hej Vännen!
    Precis som många andra, så har jag tänkt på dig nästan hela tiden sen du skrev om beskedet……det är för jä–ligt rent ut sagt!!
    Men visst klarar du det här oxå, det måste du ju….det finns inget annat val.
    Cancer är en skitsjukdom……!
    Massor med styrke och tröstekramar

    Jag är glad att det finns så många som följer min resa.. kronisk cancer.. Bara det är lite läskigt…

    Kram Pys

  3. Jag tycker inte du ska kalla dom ”kamrater”… eller försöker du finta dom, bli vän med dom och sen när dom känner sig trygga… så SLÅR DU IHJÄL DOM?

    SLÅ IHJÄL ALLA CANCERJÄVLARNA!

    Tänker på dig!

    Jag ska invagga dem i en mycket falsk trygghet… och sen.. då kommer mitt jävla anamma och då får de vad de tål…
    Det är därför jag skriver dem inom situationstecken..

    Kram Pysis..

  4. oh, jag läste vad du skrev hos Leo Beata. Jag hoppas att det går bra för dig denna gång också. Du är en riktigt fighter….
    Varma kramar
    Margareth

    Ja.. då var man kroniker.. så det är väl bara att inse att så här är det…
    Hoppas att cancerfonden får in pengar så de kan fortsätta forskningen så skiten kan utrotas..

    Kram Pys

  5. Slå hårt Pys!!!
    Lova mig det!
    Kram Bea

    Jadå.. de ska bara veta att de har gett sig på fel person..

    Jag brukar hålla vad jag lovar…

    Kram pys

Kommentera

