R.I.P

Jade överlevde inte cancern..

Fast hon har gjort något bra för kvinnorna i världen och bara i Storbritannien så har ökningen av att kolla sig för livmoderhalscancer ökat med 20 %

Jag hoppas att jag har fått någon att gå och testa sig..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 svar

  1. Du har en award att hämta inne hos mig
    kram

    Har hämtat den… kram i massor
    Pysis

  2. Att tacka nej till de hälsokontroller som erbjuds är väldigt dumt… För att inte säga korkat!

    Kan bara hålla med

  3. Pysan – sedan vår älskade Eva drog hinsides samlar vi till en viss fond regelbundet. Sjukdomen du och hon har/hade är så sjuk, finns på något sätt i hela samhället, inte bara direkt, som för dig, utan också när det gäller politik och ekonomi. Samma jävla förlopp. Det är min tro att cancer kan botas och undvikas – OM MAN VERKLIGEN VILL!! Så är det också med miljön och fattigdomen. ”Man” är regeringar och de rika; de som har resurserna. Vi små jobbar klorna av oss för att bidra, det märkliga är att fast folk får det sämre ökar bidragsviljan!!! Hoppfullt, men de rika tar mer och ger mindre än nånsin… Håll ut, du är en modig kvinna!!! Vännen Uno

    Ja Uno.. det är ju det där att allt kostar Pengar.. tycker det är fel… att människor måste dö..
    Klart jag håller ut… du vet mitt jävlar anamma… och än har inte skiten knäckt mig…

    Kram Pysis

Kommentera

