Trött, smärta och flytt

Luften har gått ur mig lite.. tror att det är all spänning som har varit de sista veckorna.. men nu vet jag ju så då är det plötsligt så mycket bättre..

Jag vet ju varför jag har ont i ryggen.. så jag pallar faktiskt att bära smärtan på ett annat sätt idag… och smärtan är mer begriplig..

Jag tackar för tramadol och sidenlakan… detta måste vara en skatt till mänskligheten…

Jag kan också tala om att jag har varit iväg till hyresvärden idag och vi flyttar nästa månad… så skönt.. en ny lya utan en massa cancer…. dessutom hamnar jag längst ner… jag får fem trappor till min lägenhet… himmelska tanke…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 svar

  1. Härligt! Är glad för din skull. Ibland måste man ta tillvara de små guldkorn som dyker upp. Till sist blir de till en guldtacka🙂

    KRAM

    Ja, idag har jag fått ett paket med örter.. 10 plantor och när jag får grönsakerna så kan jag göra ratatouille.. de är planterade i en stor kruka.. för jag kan inte sätta ut dem på balkongen ännu…

    Kram Pys

  2. Skönt att bara kunna gå nästan rätt in och ut i stället för trappor. Fast ni har kanske hiss… Lycka till med allt praktiskt inför flytten även om det är nära!

    Nä.. ingen hiss.. och jag hade ändå inte åkt i den då jag har fruktansvärd cellskräck…

    Kram Pys

Kommentera

