Vad ett sidenlakan kan göra

Har sovit som en Gud i natt…

Vilken skillnad… jag har vänt mig utan att vakna… och när jag vänder mig så gör det inte ont.. jag glider liksom rundor i sängen…

Bara så totalt underbart…. Humöret är också bättre… för man blir lite mindre smärtfri när det inte gör lika ont när man vänder sig i sängen… och jag har inte behövt ta sänggaveln till hjälp för att vända mig….

Lyckan är total…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 svar

  1. O den unnar vi din maximalt! Sömn kan göra underverk!

    KRAM

    Ja… och jag har sovit så bra…

    Kram Pys

  2. Hejar på dig Pysan!!

    En god sömn gör susen både för det fysiska o mentala.

    Ska du börja m cyto igen?
    På torsdag gör jag min rtg, bävar…..

    Kram Anna

    Ja, jag ska börja med cyto igen.. väntar på op besked för en ny port.. och sen sätter det igång.. så då lär jag veta mer…

    Kram Pys

  3. Härligt!!!
    Mera sånt till Pysan!!!
    KRAM!!!

    Ja, en laptop vill jag också ha.. så jag kan blogga på sjukhuset… Fast jag har inga pengar till en sån.. och lär aldrig få…

    Kram Pys

Kommentera

