Möta våren i Skåne

Nu åker vi för att möta våren i Skåne..

Det blir några dagar borta från hemmet här och inte så många tankar på vad som väntar när jag kommer hem…

Första natten bor vi hos min mor… hon är som hon är.. men en natt går bra..

Sen blir det två nätter på hotell… och det ska bli gött det också…

En utförligare rapport kommer när vi kommer hem..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

7 svar

  1. Ha det så skönt, njut och se till att bli ompysslad.
    Är du i Malmötrakten så plinga mig!!!

    KRAM

  2. Då hoppas jag att vädret är på bra humör när du besöker mitt landskap!
    KRAM

  3. Trevlig resa…och njut nu 🙂

    Kram

  4. Hoppas ni kan njuta av er vistelse här nere. Våren är vacker här just nu. Åtminstone i Helsingborgstrakten. 🙂
    Kram på er!!!

  5. ha det så bra i skåneland. kram anna

  6. Hej Pys!!
    Skål ta mig fan för fredagkvällen och helveteslivet!!!!!
    Hoppas ni har det skönt i Skåne!!
    KRAAAAAM!!!!!

  7. Du har en award att hämta inne hos mig
    kram

Kommentera

