Mot tandläkarn

Nu åker jag till tandläkaren..

Måste ju kolla tänder och dylikt innan medicinering…

Håll tummar att jag inga hål har…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 svar

  1. Håller tummarna att gaddarna är i fint skick.
    Tufft att köra igång med cyton igen, glömmer aldrig när jag vettskrämd tog emot det röda giftet för första gången. Sedan blir det ju konstigt nog en sorts vardag med behandlingarna och medicineringen kring dem.
    Du får tänka att cellgifterna ska ge de små cancerjävlarna på käften såpass att du ALDRIG ser röken av dem igen.
    Jag ska följa dig i kampen. Kram Anna

    Jag säger inte cellgift.. det ordet finns inte i min vokabulär.. Cyto eller cellhämmare är helt ok att säga.. men helst inte ordet ”gift”.. för det är inte gift.. det är behandling…

    Knöljävlarna ska knockas så de inte vet vart de hör hemma… och nu hjälps vi åt…

    Det där röda minns jag också… och lukten.. och dimsynen och locket för näsan… Tvi…

    Kram Pys

  2. Även jag hoppas att du slipper att lägga en massa pengar hos tandläkare. Roligare kan man ha för dem!
    Kram

    Inga hål… ska operera bort en tandrot.. och så ta bort tandsten.. så två gånger till tandläkaren och sen är jag klar..

    Medikamenter med mig hem.. och utförliga råd om hur jag ska ta hand om mina tänder under cyton..

    Kram Pys

Kommentera

