Kontrollröntgen

Nu har jag åkt buss.. och åkt buss och åkt buss…

Röntgade min höft och bäcken och det var 3 bilder..

och sen har jag åkt buss igen.. och buss igen…

Och nu är jag hemma…

Så nu ska jag fira fredag..

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 svar

  1. Ha en underbar helg
    kram

    Detsamma min underbara vän…

    Kram Pys

  2. Efter all den bussåkningen behöver du VERKLIGEN
    ha lite fredagsmyyyys….några öl kanske??
    Och nåt gott att äta…..!
    Själv tar jag några glas vin och ser på Så ska det låta.
    Ha en skön kväll och kramar

    En öl är redan intagen….

    Vågar inte dricka så mycket med anledning av mina värktabletter..
    Har käkat tacos.. och det är alltid gott…

    Skål…
    Kram Pys

  3. Skål, ta mej faan!
    Kram
    E-L

    Skål på dej också…

    Kram Pys

  4. Du! Lycka till!
    /K

    Ja! Det kan jag behöva…

    Kram Pys

  5. Tjena Pysan!!
    Det var satan va mycke buss du har åkt du!!!!
    Jag ser här att du är lite försiktig med alkoholen… så därför tog jag med en laddning alkoholfri öl hit ikväll!!!
    Skål ta mig fan goa Pys!!!
    KRAAAAAM!!!!!

    Du Tizzel du tänker då på allt…
    Den där alkoholfria ölen drack jag jättemycket av när jag väntade den lille mannen..
    Kram i massor på dig vännen…

    Pys

  6. Det var länge sedan jag satt en kväll vid bloggen en lördagskväll. På Aftonbladet känner jag mig inte hemma längre, men jag finns ändå där orkar inte anstränga mig till något annat. Har också sett på TV. Ätit gott och druckit en öl. Först var det bara dottern och jag och tre andra tonårstjejer, men en stängd dörr emellan så lite ensam kände jag mig 🙂 Nu är vi alla hemma och i morgon bär det iväg åt varsina håll. Jag ska promenera med Menuette. Det ser jag framemot.

    Jag bara bloggar här numera.. jag trivs bättre här… och jag är nöjd…
    Ska faktiskt lägga mig nu.. är trött och har ont i min förbenade rygg…
    Måste hämta kraft.. inför nästa vecka…
    Hälsa Menuett så mycket från mig..
    Kram Pys

  7. Ha en underbar hel nu och myyyys…

    Kram

    Ja.. vi ska väl flytta över lite mer till makens nya lägenhet…

    och annars ta det lugnt…

    Kram Pys

  8. Sussa sött fina Pysan!

    KRAM
    Knytet

    Jag har sovit gott.. med mitt sidenlakan är det ju himmelriket numera att lägga sig…

    Kram Pys

Kommentera

