Ja! Jag kommer att bli inne

Läser Sofis mode på Aftonbladet ibland.. och blir så glad när jag läser det här

Nytt år, nytt liv, ny frisyr! I vår är det korta pojkhår som är hetast.

Och inser att jag kommer att bli så inne i vår.. jag om någon lär ju få den ultimata killfrisyren nu i vår.. för tänk när mitt hår ramlar och jag sitter där med min flint…

Det är väl det som är det ultimata.. att vara rakad… eller är jag ute och cyklar nu igen…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 svar

  1. Men du vet att det växer ut igen och tänk så många olika frisyrer du får har på vägen! Om man nu ska försöka se det positiva i eländet…

    KRAM från mig

    Ps: har inte glömt din födelsedag på lördag 🙂 DS

    Ja, det gör ju det.. och jag ska försöka komma iväg till perukmakaren i veckan.. ska ha två.. har jag bestämt mig för…

    Kram Pys..

    Ps. Hur kan du komma ihåg det??

  2. En av mina elever hade en sjukdom som gjorde att allt hår försvann och tyvärr inte kom tillbaka. Han kände sig alltid uttittad men så blev det populärt att raka huvudet och som han njöt över att få vara ganska vanlig och modern! Först med det senaste om man får ha lite galghumor…

    Ja.. man måste göra det bästa av situationen hela tiden.. och galghumor behöver man hela tiden.. för att klara sig någorlunda hel genom dessa sjukdomar…

    Kram I massor
    Pys

  3. jag skulle verkligen komma med ett nytt mode om mitt hår försvinner…eftersom jag har så kallade godartade tumörer i huvudbotten..en del stora och andra små..hela 9 stycken .tänk tanken 😉

    Skulle kunna bli the bubbelrose…hehe

    Kram

    Du kan ju säga att du har en massa små hjärnor.. och därför är du så snabbtänkt.. 🙂

    Kram Pys

  4. Hahahaha…små hjärnor..den var bra..köper jag direkt 🙂

    Kram

    Det var så lite så.. glad att jag kan glädja någon…

    Kram Pys

  5. Du och din kämparglöd och sköna humor kommer alltid att vara inne.Så det så, sätt på dig ett huckle i helgen.Det är trendigt!

    Hoppas ni får en go Påsk!

    🙂

    Ja.. jag ska ha ett riktigt kärringhuckle.. jag lovar…
    Ja, jag fyller ju år.. så det brukar bli en bra påsk..

    Kram Pys

Kommentera

