Problem, peruk och panik

Jag har idag fått tag på perukmakaren..

Problem uppstod..
Perukmakaren den 19 april 2009.. ja.. jag vet att det är en söndag… men det var ju därför det även står panik i rubriken..

För hela hårsalongen finns inte längre.. och det är för det här

Så nu får jag åka dit en söndag.. och jag har fått en bra tid… tågtiderna passar mig.. och sen får vi se.. hur många och hur de ser ut…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 svar

  1. Vilken ”look” tänker du gå för? Du kan ju leka lite o bli blondin? Eller varför inte en rakhårig rödtopp?!
    Haha….jag tycker du sa satsa på att efterlikna ”din bloggidol”😉

    Många kramar från en som har trist på jobb

    En kort igelkottefrissa? En rödhårig David Bowie? Susan Sarandon? Eller något annat.. Marilyn Monroe kanske…

    Kram Pys

  2. Om jag kommer att behöva en peruk igen tror jag jag ska satsa på en Pippi Långstrumps peruk. Tänk att varje dag få va världens starkaste tjej….
    Själv svävar jag på moln, skelettscinten var helt normal så nu lägger jag av med Zoladex och Arimidex.

    Ja, vi får se vad jag beställer…

    Grattis till en ren scint…
    Vågar du lägga av med medicinen… för du vet ju att man kan få Armidex om man har huvudvärk🙂

    Kram Pys

  3. Vid huvudvärk?? Ja jag chansar men kan inte ha ont ett år till, vill försöka få ett normalt liv igen om det bara hänger på meduxinen.
    Kram Ewa

    Ja.. det stor ju om det i tidningen.. att det är ”cellgift”…🙂

    Kram Pys

  4. Nu hänger jag med på huvudvärken!! Är lite trögtängt men tillslut trillar poletten ner.
    Kram igen från Ewa

    Så bra då… Du får skylla på cytohjärnan…

    Kram Pys

  5. kommer förbi med godnattkram

    Godnatt.. ska sova nu.. lång dag i morgon

    Kram

Kommentera

