Nu vet jag op-tiden också..

Den 15 april klockan 13.00 får jag återigen en port-a-cath..

Så den är ju bra.. eftersom jag dagen efter återigen ska få cyto…

Snart är jag nog även uppe i gratis sjukresor… dessutom.. för på apoteket och till läkare har jag redan…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

8 svar

  1. Bra med en port, skonar en del!
    KRAM

    Ja.. jag vet ju detta.. och glad att jag får den innan cyton…

    Kram Pys

  2. Det är bra, Pys! Se det positiva. Gratis sjukresor är ju inte dåligt, det heller….

    Och ja, jag fattar vad du menar ang kommentarerna till Sabina.

    Och for what it´s worth….jag tycker defintivt INTE att du är en bitter människa! Vad är det för människor som skriver nåt sånt i en kommentar??

    Vi kämpar tillsammans!

    Kram vännen!

    Ja.. gratis medicin och läkarbesök är jättebra.. slipper betala op nu den 15..

    Den där människan som tycker jag är bitter ägnar jag ingen tanke åt.. kommentaren får stå kvar.. som den anonyma **** h*n är..
    Klar vi kämpar tillsammans… sida vid sida..

    Kram i massor
    Pys

  3. Vassego, det kom lite tidigt men ja vågade inte chansa nu innan påsk 🙂
    KRAM

    Det var jättefint.. ska ta kort och lägga ut det på bloggen.. när jag orkar..

    Kram Pys

  4. Du har en hel del rätt i ditt tidigare inlägg! Så nu ska jag skiva till dig. Bra att du skrev det.
    Jag är inne och läser hos dig nästan varje dag. Har varit här i ca 1 månad. Du finns i mina tankar och jag ler och blir ledsen och tänker när du skrivit. Jag hejar på dig så mycket!
    Nu ska jag även skriva till dig. Kanske många känner att dom inte vet vad dom ska skriva, men såklart vad dom tänker eller bara att dom varit inne och tänkt på dig. Föresten, jag har en dotter som inte har cancer utan alopecia så hon har tappat allt sitt hår. Det finns många fina peruker! Hon går på Carl M Lundh i Sthlm. Känner några vuxna som har det men många av dom har valt att gå utan. Ska bli kul å läsa sen hur du upplever det. Ta hand om dig så länge.
    Kram till dig Hälsn Jessica

    Välkommen Jessica..
    Så kul med en ny bekantskap.. och jag fortsätter ju att skriva.. det finns liksom inget stopp på mig…

    Kram Pys

  5. Ja – man får försöka se det positiva i allt, och just nu är jag jätteimpad på ditt sätt att klara av det!!
    Tänker på dig!
    Kram!

    Klart jag ser det positiva i allt.. men enligt en viss kommentar så är jag riktigt bitter.. 🙂

    Kram Pysis

  6. Jag uppfattar dig som en kämpe med glimten i ögat som får oss andra som läser din blogg att se det positiva – undrar vem som är bittrast?? Inte du iallafall.
    Kramar från Ewa

    Jag har mitt jävlar anamma.. och min humor…
    Jag är van sen jag var på Aftonbladet att få anonyma kommentarer…

    Kram Pys

  7. Tur att porten finns ..även om den också är jäklig på sitt sätt.

    Massor av nattiskramar och skit i anonym..hon/han/den/ det är bara luft…existerar inte…..

    Ja.. det blir så mycket lättare om jag har porten.. Undrar bara på vilken sida de sätter in den.. för jag har ju inte tutten kvar och jag har ett fullt gammalt ärr efter den första porten på vänster sida… och höger är faktiskt ren…

    En massa gomorronkramar till dig… och vem pratar du om?? 🙂

  8. Hej

    Jag läste din blogg förra gången du fått din j*vla sjukdom sedan har jag tittat in då o då .
    Hoppas verkligen du fortsätter skriva som du gör , jag håller verkligen med dig om att har man inte skrivet innan så kan man hålla sig ifrån det när personen är död . Det är precis som alla blommor vi fick efter mammas död hälften hade aldrig hört av sig under hennes sjukdomstid och då blir blommorna som ett hån för en själv .

    Kämpa på

    Jag kommer att fortsätta så länge jag orkar trycka ner tangenterna.. och att det blir meningsfulla ord…

    Ja, just så.. jag tycker inte om det.. det är inte snällt varken mot den döde eller de närstående..

    Kram Pys

Kommentera

