Dagens övningar

Idag ska jag och sonen till sjukhuset… så maken får snällt följa med han också..

Jag ska först till sjukgymnasten och få en TENS apparat för mitt illamående..
Då är det bra att den älskade maken är med när jag ska prova ut den.. så han också lär sig den…

Sen klockan 10 ska sonen vara på ögon.. årlig kontroll av hans syn…

Klockan 11.10 ska jag sen operera munnen.. de hittade ju en rotbit under min tandbrygga som tandläkaren hade glömt när han tog ut den där tanden en gång i tiden.. så den ska plockas ut nu.. inför min behandling…

Sen är vi klara… det blir halva dagen på sjukan.. men så brukar det vara…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 svar

  1. Skönt att ni får gjort så mkt på en och samma dag, du ska ju tillbringa en del tid där framöver.
    Hoppas allt går bra och att sonens undersökning visar sig vara bra.
    kram

    Nu är vi hemma.. det kommer ett inlägg om dagens övningar.. och vad som har hänt och vad som inte hänt…

    Kram I massor
    Pys

  2. Hej!
    Oj, det var mkt på en dag…hoppas det inte blir alltför tröttsamt.
    Jaså, TENS funkar mot illamående oxå?
    Kommer du att må väldigt illa av de cellgifter du får….det är väl olika på olika mediciner eller?
    Kram

    Trött.. men lyckligt hemma..
    Jo, TENS funkar även på illamående.. och det kostar ju inget att prova…
    Hur jag mår av cyton vet jag inte.. då jag aldrig testat denna sorten innan..

    Kram Pys..
    Ps. tack för bidraget..

  3. Var sätter man TENS, om det ska hjälpa mot illamående? Jag har haft min mot värk, men vet ej om det gjorde så stor nytta? Lite distraherade blev kanske musklerna.

    Jag sätter den på armen.. jag lägger två fingrar mot strecket som blir på handleden.. närmast handen alltså.. och efter de två fingrarna så sätter jag ena elektroden.. sen den andra sätter jag mitt över…

    Kommer bättre förklaring under dagen..

    Kram Pys

Kommentera

