En trött dag

Idag är jag helt jävla slut…

Vet inte om det är så att gårdagens övningar gjorde att jag blev så trött.. för när vi hade kommit hem så la jag mig efter maten och jag sov fram till det var ”Rent Hus” på TV.. för det tycker jag är jättekul..

Sen såg jag också Lie to me.. och sen somnade jag igen….

Men nu har jag varit uppe i nästan en hel timme.. och känner att jag nog behöver lägga mig en timmme tilll… så jag säger på återseende…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 svar

  1. Nu behöver du nog vila… men tro inte att du kommer undan ikväll! Mingla och jag håller på att dra ihop ett gäng blogg-kärringar som kan flyga i väg på kvastarna ikväll! Jag räknar iskallt med att du hänger med!!
    Kram!!!

    Självklart följer jag med.. fast jag har ju rollatorn.. jag har köpt raketer som jag har satt fast på den… så jag sitter på den till Blåkulla…

    Kram Pys

  2. Inte undra på att du är slut! Du har ju full schema. Gillade ditt vrålåk, det kan vara skönt att luta sig emot när man känner sig trött och yr! Jag har tänk att köpa mig en ”dramaten” när jag går och handlar för jag domnar bort i ena armen när jag bär. Petitesser när jag vet vad du slåss med, men ändå!
    Ha en så bra påsk som du bara kan! Njut och stoppa i dig att som du blir minsta lilla sugen på, även om det bara blir godis 🙂
    Kram på dig!

    Ja.. här är det så att man måste orka när man är sjuk… och nu har jag donat och haft mig.. och fixat taxi och jag vet inte allt…
    Dramaten har jag också velat ha.. för min arm.. men maken vill inte.. och då får han bära.. nu har jag ju min korg.. så då behöver jag inte dramaten…

    Jag fyller år under påsken.. och jag ska äta gott och må gott.. och så ska vi bära grejer…

    Kram Pys

  3. Ja vår diagnos tär på hela kroppen, även om den ”bara” sitter i en viss del av kroppen.
    Vila mkt och ladda batterierna.
    Många kramar

    Ja.. jag vet att jag ska ladda.. men jag ska packa.. och jag ska ha behandling.. och jag ska opereras och jag ska ha ny peruk… etc…

    Jag hinner inte vila… 🙂

    Kram Pys

  4. Tänkte på ”bitterkommentaren” och varför det antyds vara så fult att vara… bitte …
    Bitterhet är en känsla som alla andra, den finns, kommer och går och ibland är den kanske den som överskuggar.
    Jag beundrar och förundras över din kämpaglöd, humor och förmåga att hantera situationen, Pysan, när du nu drabbats av en svår och plågsam sjukdom innan du kommit halvvägs i livet…
    Ilska, hat, äckel, sorg, förbannelser, självömkan… över livsvillkoren, ödet, Gud, människorna… bara nå´t av det jag tror jag skulle känna…
    Tänker på dig och se upp för snabbflygande, stressade och ouppmärksamma påskkärringar!

    Jag gnäller när jag vill och jag är glad när jag vill.. vill jag förbanna min cancer så gör jag det.. genom att elda saker och skrika ut mina frustrationer…

    Men det är konstigt att någon vet hur jag är genom att läsa en blogg.. men det är som vanligt när det gäller de där anonyma..

    Jag har köpt påskraketer.. dessa kommer jag att placera på mitt vrålåk och sen så kommer jag att flyga rollator till Blåkulla…

    Kram Pys

  5. Åh!! Fyller du år i helgen också!!!
    Men då vill jag passa på att säga
    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN också!!!!
    Kram kram!!!

    Japp.. den 11 april… då fyller jag.. ojämnt…

    Kram Pys

Kommentera

