Önskar er alla

En riktigt glad påsk på er allihop…

Har sånt hår så jag kan leka med det ordentligt…

Häxfrissa:
bild-047

Har tur som faktisk är en dag efter så här många andra..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 svar

  1. Vilket fantastiskt kort! Men även häxor ler 😉

    KRAM till dig och pågarna

    Ja.. det ramlar ju snart.. så då kan jag lika gärna har kul med det innan…

    Kram Pys

  2. Vilket hår…:)!!
    Du får ha en riktigt skön påskhelg och GRATTIS i förskott…..kramar Ia

    Ja.. fast jag har inte sånt jämnt… bara när jag känner för att skrämmas lite…

    Glad påsk till dig också..

    Kram Pys

  3. Ett sånt underbart hår :)))))

    Hoppas du får en underbar påsk.!!!!

    Kram

    Ja.. det blir ju så… om jag fönar det… eller borstar ut det.. då blir det så..

    Men det ramlar ju snart… tänk att jag var flintis i december 2006..

    Det hade jag tänkt ha..
    Kram Pys

  4. Glad Påsk! Hoppas du får njuta av det fina vårvädret! Här är det ca 15 grader varmt och sol! Egentligen skulle jag vara ute och rensa rabatter men jag sitter framför datorn och äter godis, ogräset finns säkert kvar till jag får lust att rensa.
    Påskkramar från Häxan Ewa

    Ja.. tar en påsköl och mår gött…
    Här är också varmt.. ska snart gå över till makens lägenhet (den nya) för att äta där för första gången..

    Ogräset finns kvar vet du.. 🙂

    Kram Pys

  5. Härligt hår!

    Och en Glad Påsk till er alla, men främst ett Stort Grattis på födelsedagen i förskott!

    Påskkramar 😛

    Tackar..
    Glad påsk på dig också.. hoppas att du får många pussar i påsk…

    Kram Pysis

Kommentera

