En anonym jävla kommentar

Fick en kommentar på inlägget om Blommor och glädje

Den lyder så här:

snubbla in på din sida när jag satt och surfa. Måste vara tufft att vara i dödens väntrum. Hur lång tid har du kvar? Min pappa fick också en hel del av dom hjälpmedlena som du har fått. Han hade också spridning till skelettet.. Tyvärr finns han inte med oss mer och det gick fort. så ta vara på tiden med din familj. Styrkekramar

Den är skriven av en Anonym och jag bara undrar vad den här personen överhuvudtaget tänker på när den skriver så här till mig?
Maken skrev en svarskommentar till den här anonyma.. och den finns att läsa under orginalinlägget..

Jag har varit relativt förskonad av elaka anonyma kommentarer sedan jag flyttade från Aftonbladets blogg och hit till WordPress.. men nu börjar jag undra om jag ska stänga kommentators fältet tills det har lugnat sig… för denna kommentar tog liksom udden ur min härliga dag….

Funderar på att ta en rejäl bloggpaus.. faktiskt… för detta var helt jävla sjukt…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

11 svar

  1. Stänger du kommentarsfältet har de sjuka jävlarna vunnit!
    De positiva kommentarerna, de stärkande och stöttande är ju 20ggr fler!
    Låt inte negativismen och elakheten ta över Pysan! Du är bättre än så! Fram med jävlar anamman och fortsätt använda bloggen som din ventil. Den behöver du.

    KRAAAAM till dig som redan besegrat döden en gång! Dig ger man sig bara liksom inte på, det är segt virke! Du e ju skåning ju😉

    KRAAAAAAAAAAAAAAAMAR i mängder!!!!

    Ja.. du har så rätt så.. men det här inlägget får stå kvar som ett bra exempel på en dålig kommentar till en cancersjuk…

    Det var väl det att här har man haft en trevlig och mysig födelsedag.. och så får man det här i baken när man kommer hem…
    Ja.. jag är seg.. segare än den värsta gubbe…

    Kram Pys som kommer tillbaka..

  2. Måste också kommentera ”den anonyme” och påminna om en sak… att vi alla ska dö!
    Vi sitter alla i ”dödens väntrum” och ingen av oss vet hur länge vi får leva… men några av oss vill kanske tro det!
    Ingen av oss vet heller vad som händer imorgon, övermorgon… om 10 minuter… om…
    Fortsätt njuta av din födelsedag!

    Ja.. det är ju det jag menar..

    Men ändå.. vem skriver så till en cancersjuk?
    Jag tycker att den här personen saknar all form av hyfs…

    Kram Pys

  3. Tråkigt att du råkat ut för en person som inte kan bete sig vuxet. Men jag hoppas att du inte kommer sluta blogga för det är ju ett bra sett för oss här nere i Skåneland att hålla oss och döttrarna dina uppdaterade. Önskar dig en fortsatt underbar och mysig födelsedag och njut av alla dina fina blommor.. Kram

    Jag vet det.. jag är lite under isen just nu.. men ska sova på saken och jag kommer igen.. det vet både du och mina goa töser…

    Man undrar vad den där personen tänker… trist är det… i alla fall…

    Kram Pys

    Ps. Hälsa S och I

  4. Jag förstår att du blir både upprörd, arg, förbaskad och sårad. Men försök att tänk att det faller bara tillbaka på den som skrivit.Om du stänger möjligheten att kommentera så finns det en idiot som genom en omdömeslös kommentar vunnit en seger.

    Sedan förstår jag inte varför människor är så fega att så fort man kan vara anonym klipper man till. Men det är oftast små och ganska rädda personer som gör på det viset.

    Kram!

    Jag ska inte stänga av kommentarerna.. jag har sovit på saken nämligen och kommit fram till samma svar som du..

    Den där anonyme är en pissmyra… och det bara är så… trist… men jag trodde att jag skulle slippa att se de där när jag var på WP.. men de finns tydligen överallt…

    Kram Pys

  5. Nänäää Pysan!
    Inte 17 ska du ta ngn bloggpaus inte…..vi gillar ju att läsa dina inlägg och att få läsa vad du hittar på….:)))
    Låt oss hoppas att denna anonyme person inte fattar vad h*n gjort….att h*n bara är en klantig person, som har svårt att uttrycka sig!!
    Fast varför vara anonym…hmmmm??
    Låt det rinna av dig, vi är sååå många fler som älskar att läsa din blogg och vill stötta dig om vi kan….massor med kramar Ia

    Nä.. jag ska inte det… Det där trollet får inte vinna.. jag blir bara så less på att läsa om min egen död… hur fan ska den veta.. när inte läkarna vet…

    Det är en liten fegis.. som sitter i Linköping… för jag kollade upp Ip-numret och enligt den sidan jag har så är det den stan som den anonyme fubbicken sitter i…

    Tack för fina ord om mig och min blogg…
    Tycker om er också..
    Kram Pys

  6. Grattis på födelsedagen! Fortsätt skriva! Vi är många som uppskattar dig. Idioter finns det gott om… Hoppas att den gravade laxen smakade bra. Själv har jag varit hos mina föräldrar och ätit påskmat, är alldeles förmätt för att kunna sova.
    Kramar från Ewa

    Tackar…

    Ja.. den där anonyme kan dra någonstans långt bort…

    Den gravade laxen smakade helt enkelt ljuvligt…
    Käkat hos svärföräldrarna.. och sen satt vi på min nya balkong.. och mådde gott…

    Kram Pys

  7. Ja det var ett jäkla stolpskott den där anonyma..suck ..tänk att det finns sådana idioter som älskar att ta udden ur människor. Jag fattar inte det…man har ju alltid trott att människan i grunden är god..men det vete tusan..det finns dom som är genomelaka. Stå på dig Pys..du fixar den här dåren…

    precis som Leo Beata sa: vi sitter alla i dödens väntrum…
    Såvitt jag veta har ingen klarat sig..inte ens någon anonym😉

    Tackar.. tydligen så är det en del som föds onda… eller så är det så att den har blivit ond.. sen dess far dog… för så får man inte skriva.. det bara är så…

    Ja.. Leo Beata är en mycket god filosof och tänker och tycker på ett för mig mysigt och bra sätt…
    Ingen vet när vi ska dö… den bara kommer…

    Kram Pys

  8. Men kära lilla Pysan, låt en sådan idiotisk kommentar rinna av dig, det enda syftet med den kommentaren är att vara elak. Låt den inte fastna på dig.

    HATA IDIOTKOMMENTARER!

    *Jisses, det var skönt att få hata idag också.*

    Den rinner av mig sakta, sakta… och den lär inte fastna så lätt…

    Det är skönt att du får hata idag också…

    Gillar ninjor som hatar…
    Kram Pys

  9. Du har varit i mina tankar idag.
    Håller med Leo. Det enda vi alla vet att livet tar slut.
    Följer dig och vill ge dig styrkekramar.
    Lisa

    Ja..
    Jag håller med både dig och Leo.. vem vet om man lever i morgon..

    Tack för alla styrkekramar…

    Kram Pys

  10. Först vill jag gratta på födelsedagen!!🙂
    Men sen, tänk vad folk skriver konstigt. Inte i något skede i livet vill man ha den frågan. Vi kan lägg konstatera att personen inte kan vara speciellt gammal. Jag hoppas den anonyma personen går in och läser igen och får sig en tankeställare och kanske t o m kan be om ursäkt!
    Näe nya tag, du kämpar för dig och försök radera den kommentaren ur minnet. Du har så många anda fina människor som du ska bry dig om istället.
    Många många kramar Jessica Väsby

    Tack för grattiset..

    Det där med åldern är svårt.. för det finns en del som beter sig som småbarn på nätet…
    En ursäkt tror jag aldrig att jag får.. däremot hoppas jag att den tänker till både en och två gånger innan den skriver saker till folk i fortsättningen..
    För det är en sån sak som jag aldrig hade kunnat fråga någon.. inte ens någon av mina närmaste…

    Jag tycker så mycket om alla som kommenterar och bryr sig om mig.. och era kommentarer hjälper.. mer än ni kan ana..

    Kram i massor Pysis

  11. Det finns så många idioter här i världen. Det svåra är att försöka bortse helt från dem och fokusera på alla underbara människor istället.
    I det här fallet tror jag bara det är någon störd människa.

    PS. Av kommentarerna att döma så fyller du år? Jag får gratulera. Jag hade missat det.ds

    Stor kram
    David

    Ja, jag fyllde 45 år igår.. och börjar ju med cyton den 16.. har fixat det båda gångerna.. att slippa cyto när jag fyller år..

    Det verkar vara så.. en person med mer problem än vad du och jag har..

    Tack för grattiset..

    Och jag ska försöka att bortse från dumma kommentarer.. men ibland så sårar de..

    Kram i massor
    Pys

Kommentera

