Gla idag

Jag ha fått fira en födelsedag till…

Ska iväg till svärföräldrarna och äta kombinerad födelse/påsklunch… och jag hoppas att det blir gravlax.. jag har varit sugen på gravlax i flera dagar.. varför vet jag inte… men jag börjar väl få sådan där smaksensationer som jag fick när jag gick på cyto sist…
För då var det så att man blev sugen på vissa saker.. och dessa kunde man käka.. något annat gick knappt att få ner…

Dessutom har jag fått sjukpenningen från försäkringskassan.. men jag har inte fått hur mycket jag får.. men beloppet som jag fick den 8 april och är sen den 20 mars (då jag blev sjukskriven) var inte fy skam.. så jag fixar det här.. för nu vet jag vad jag får i månaden.. det visste jag inte när jag jobbade…

I morgon ska vi börja bära mer.. för då är maken ledig och jag har mitt vrålåk som jag kan fylla.. så det ska nog gå bra.. problemet är större möbler…. för jag fixar inte att bära…

Vaknade av fågelsång… och nu dricker jag kaffe och har tagit mina tabletter.. lite smått drogad…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

7 svar

  1. Önskar dig en riktigt fin födelsedag och påskafton!
    Kram!

    Tack det samma.. och en mycket glad påsk till dig..

    Påskpuss
    Pysan

  2. Va härligt! STORT grattis igen
    många kramar från påsk kärringen i söder

    Tackar för andra uppvaktningen…

    Kram Pys

  3. Grattis på födelsedagen, det kommer att bli många, många fler, var så säker!
    Kram
    E

    Tackar…

    Jag vet att det kommer att bli fler.. men ändå ser man inte så långt… utan man tar en dag i taget…

    Kram Pysis..

  4. Grattis på födelsedagen.
    Ha en riktigt skön påsk.
    Jag brukar läsa din blogg och blev så arg och ledsen när jag såg att du fått metastaser. Men du verkar vara en stark kvinna och detta fixar du.
    Kram Åsa, en bc-syster.

    Tack för detta..
    Ja, jag ska ha en skön påsk..

    Jag fixar det.. med hjälp av alla glada och stärkande kommentarer och ett jävlar anamma…

    Kram Pys

  5. ÅÅååååå ett JÄTTEGRATTIS !!!!!!!

    Måtte din dag kantas av idel glädje…tårta och allt som hör till…

    Kram

    Tackar..
    Nä.. ingen tårta.. gravlax och öl.. och mat hos svärföräldrarna…

    Kram Pys

  6. Tjaa..hade hon inte haft så ont hade hon fått sej ett samlag, men jag gav´na en vattenkanna istället..

    Ja.. jag önskar mig ett rejält sexliv… men vattenkannan kommer väl till pass den också..

    Puss hustrun

  7. Öööh..läs ditt svar en gång till..hehe…

Kommentera

