Provtagning

Nu har jag varit och lämnat blod..

Två rör blev det.. ett lila och ett grönt..

Det är 20 olika saker som ska kollas upp och jag vara dum som inte skrev ner dem… men jag ska göra det i fortsättningen så ni vet vilka tester de utsätter mig för..🙂

Har skickat iväg den älskade maken bort till min lägenhet då han var jätteduktig och packade ner all den rena tvätten.. och däribland mina rena byxor.. ska ju snart hoppa in i duschen.. för jag ska bli opererad i morgon ju…

Så jag lär återkomma till bloggen… om inte annat så i morgon när jag är lyckligt hemma från sjukhuset igen…

Så nästa gång jag går dit så är jag i gräddfilen.. bara att gå rakt in till provtagningen då jag inte ska sitta i ett väntrum och dra på mig en massa bakterier…

Vet någon vart man kan köpa flames?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 svar

  1. Håller tummar och tår för dig imorgon. Många många många kramar från mig

    Tackar så hjärtligt…

    Jag ska se hur mycket jag kan dokumentera imorgon.. men lite kan nog bli fotograferat…

    Lär väl upptäckas..
    Kram Pys

  2. Lycka till – jag tänker på dig så det knakar! Kram

    Jasså.. det är det som låter..🙂

    Kram Pys

  3. Jag tänker på dig imorgon!
    Kramar från Ewa

    Tackar..

    Rapport kommer när jag orkar

    Kram Pys

  4. Massor med kramar till dig Pys inför morgondagen..mina tankar är hos dig

    Tack.. rapport kommer så fort jag orkar..
    Kram Pys

Kommentera

