Porten på plats

Porten är på plats.. jag mår illa.. är hemma.. ska lägga mig nu..

Bildbevis kommer senare… orkar inte just nu… skit!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

8 svar

  1. Förstår det känns tungt m porten igen….
    Men det här fixar du Pys, fast jag inte känner dig anar man en stor portion jävlaranamma hos dig.
    Cancerskiten ska fetbort!!!!!
    Kram Anna

    Har sovit en runda och sen tittat tv med den älskade maken..

    Jävla knöl.. jävla sjukdom.. jävlar anamma… sök på det på google så ska du få se något kul…

    Cancern vet inte vad som väntar i morron..
    Kram Pys

  2. Du ä en tuff tjej som också behöver många kramar!!!!
    Lisa

    Tuff ibland.. liten skit ibland… beror på hur dagsformen är…

    Kram Pys

  3. Du ä en tuff tjej som också behöver många kramar!!!!
    Lisa

    Liten men tuff..!
    Kram Pys

  4. Hoppas illamåendet ger med sig.
    Jag ska tänka på dig imorgon när du får din behandling. Styrkekramar till dig,från Åsa.

    TENSen är jättebra…

    Tack för alla tankar..
    Kram Pys

  5. Det är bra att du fått din porth-à-cath nu, den kommer underlätta det avsevärt för dig ska du se!
    Vila och samla krafter inför morgondagen, det kommer du behöva!
    Får du samma typ av cyto som förra gången eller blir det annan blandning nu?

    KRAM från en som inte orkat läsa det vi pratade om igår

    Jag är överlycklig över porten.. fast den har översvämmat lite…
    Den älskade maken följer med i morgon och jag vet hur länge jag ska få nu..
    En gång i veckan i tre veckor och så en vecka ledigt.. och så ska det vara i 6 månader..
    Nä.. nån FEC blir det inte.. jag ska komma med mer info i morgon.. när jag vet.. för det blir en annan blandning..

    Kram Pys..
    Ps. Läs när du orkar…

  6. Pysan du är underbar som orkar skriva och informera om allt elände. Både det som du själv slåss mot och mot andra, som verkar vara skumma typer. Måste kännas skönt att slippa alla stick och veta att allt är förberett när du kommer dit!
    Kramar i massor

    Men om inte jag gör det.. vem gör det då???

    Jag kan inte ligga på latsidan.. fast jag sover mer nu.. och jag vilar mycket…
    Ja.. porten bad jag om.. för inget cyto in i min arm.. för den är redan lite förstörd av alla stick…

    Kram Pys

  7. Hej Min Vän i Etern!!!
    Hoppas du sover gott inatt efter allt ståhej idag!
    Heja Pysan !
    KRAM!!!

    Ja.. jag sov gott till halv 6.. då var jag på toa.. och så tog jag en 10:a morfin…
    och så somnade jag om så sött så…

    Idag blir det också en massa ståhej…
    Kram Pys

  8. Skönt att den är på plats…förstår att detta är tufft för dig…T
    Tänker på dig ska du veta…nu är det bara att vräka ut dom där jädra knölarna…dom ska inte vara inneboende länge till…

    Kram

    Ja, utan port hade jag inte satt min fot på cytoavd.. för mitt kärl i vänsterarmen är redan lite trögt… (blivit stucken såååå många gånger)… och det hade inte blivit bättre om en omgång cyto också hade passerat…

    Idag är första omgången… Knölarna ska bara veta.. *ler skitstort*

    Kram Pys

Kommentera

