Sista morgonen i frihet

Om några timmar är jag fast.. fast i cytofängelset.. och jag blir inte benådad… jag blir inte utsläppt förrän om tidigast ett halvår…

Fick veta igår att tiden är ändrad från 11.30 till 09.30 vilket är jättebra för min del.. då bussen kommer till sjukan 09.11… så det är bara att knalla upp till betalningen och så vidare upp till avdelningen…

Vill inte..!! Fast är så förbannat tvungen….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

9 svar

  1. Hoppas allt går bra idag!!
    Jättestor kram!!

    Det har gått bra.. är hemma nu…

    Kram Pys

  2. Tänker på dig och skickar över ett gäng styrkekramar

    Det har gått bra.. skittrött.. ska vila.. Fick som jag ville…
    Kram Pys

  3. Fler kramar kommer här!

    Tackar.. det har känts..

    Kram Pys

  4. Och här kommer oxå ett fång!!

    Tack..
    Kram Pys

  5. Av två onda ting får man välja det minst onda, heter det…det går ju inte att stoppa huvudet i sanden, tyvärr. Det har jag lärt mig. Hoppas det går bra! Kram.

    Ja.. och nu har de fått första vräkningsordern och det hoppas jag att de förstår..

    Kram Pys

  6. Tänker på dig och hoppas att det går så bra det bara kan! Kram Malin

    Det har gått bra.. är bara så trött nu.. har gått i ett..

    Kram Pys

  7. Usch, stackare, blir illamående bara av att kliva in på sjukhuset där jag fick min cyto. Men tänk på att den jävla knölen mår ännu sämre!!!

    många kramar Effie

    Det är samma sjukhus för mig.. som sonen är.. och så där.. så den biten får jag försöka lägga åt sidan…
    Men jag är inte illamående nu och en större rapport kommer…

    Kram Pys

  8. Tänker på dig i dag.
    Kram

    Tack… jag är glad för minsta lilla tanke..
    Kram Pys

  9. Kramar och tankar på dig!

    Tackar och kramar tillbaka

    Pys

Kommentera

