Taxi till storstan

För jag ska till perukmakaren.. för hon har bara öppet på helgerna.. för att en brand har förstört hennes egen salong och hon måste ju vara någonstans.. och därför lånar hon den andra salongen lördag och söndag..

Så därför ska jag ta taxi till denna salong och få en snygg och vacker frisyr framöver… jag har drömt om olika frisyrer inatt.. och jag vet inte hur jag vill ha den än… men jag vill ha lite annat än det jag har nu… kanske annan färg också…

Resultatet lär visa sig…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

7 svar

  1. Hej.
    Lycka till med val av ny frisyr.Ja, det är väl bra att passa på att byta färg , bara man trivs.I min ungdom hade jag både rosa och marinblått hår inget jag rekommenderar för det tröttnar man snart på.Ha det så bra.
    Kram från en medmänniska.

    Det blir bra det här… äkta hår.. och lite ljusa och röda slingor.. lite mer rakt än vad jag brukar ha…

    Kram Pys

  2. Låter spännande med ny frisyr😉

    Kram

    Ja.. man måste ju förändra sig.. och det kan jag ju göra nu….

    Kram Pys

  3. Hoppas du hittar en som du vill ha.
    Du visar väl den här sen på bloggen?😉
    Ha det så bra du bara kan.
    Kram Åsa.

    Klart det blir visning med tiden här på bloggen…

    Kram Pys

  4. …vad blev det?

    Jag har inte fått den än.. och dessutom är det en del finjustering på den innan jag kan mannekänga för er allihop.. men snart så…

    Kram Pys

  5. Hej Pys!
    Har just komit hem från örebro, dit vi körde ett barnbarn som varit hos oss en vecka….hennes pappa mötte upp där, de bor annars i Enköping.
    Vad härligt att få välja härfårg och frisyr!
    Undrar om du inte skulle passa i axellångt, uppklippt
    mörkblont hår med ljusare slingor…hmmm?
    Klart du måste lägga ut en bild så vi får se vad det blev…:)))
    Kramar

    Ha,, det blir något åt det hållet… lite ljusare än vad jag har nu.. eller som hon sa.. en 12:a… (räkna vitt som 0 och svartaste svart som 20)…
    Lite uppklippt och ljusa och möjligen lite röda slingor i håret…

    Dessutom lite mer rakt än vad jag har nu.. så jag kan njuta av håret på det sättet…

    Kram Pys

  6. Hoppas du kommer trivas i nya peruken! Vad spännande det ska bli at få se dig i den. Kikar in senare och ser om du lagt ut något,
    Kramar Jessica Väsby

    Du får vänta ett tag till.. för först måste peruken komma till storstan och sen ska den fixas till och ha sig.. vet inte när jag ska på nytt besök till perukmakaren..

    Men bilder kommer.. var så säker..
    Kram Pys

  7. Hoppas på en ny frilla som piggar upp å ger energi!!

    Jadå.. det blir aldrig som samma när man får en peruk.. och då har jag två att välja mellan…

    Kram Pys

Kommentera

