Känner att det börjar bli tufft…

för nu ska jag iväg till sjukhuset igen.. är det inte det ena så är det de andra..

Men nu är det bara det här också.. sen hoppas jag att det bara är cyton och peruken som ska ta tid….

Ska alltså iväg till smärtenheten idag.. vet inte så mycket mer än att jag har fått en tid och en sak som jag skulle fylla i när det gäller min smärta…

Det var lite svårt då min smärta ibland är stickande.. ibland huggande.. och ibland molande.. Ja.. ni förstår hur jag menar… för smärtan är inte likadan hela tiden.. den ändrar sig…

Så jag hoppas nu att jag kan åka hem och vara mer smärtfri än vad jag är nu.. för inget hjälper.. jo, det gör det.. men inte helt.. jag har fortfarande ont.. och det tar udden av glädjen ibland…

Rapport kommer när jag är hemma.. får se om det blir direkt eller om jag måste lägga mig ett tag först.. för jag vet inte när jag är hemma heller….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 svar

  1. Hej Pys!

    Följer dig här på bloggen, tyvärr dålig att skriva inlägg….Här kommer ett iallafall🙂

    Fortsätt med samma positiva kämparglöd, både du & jag vet ju hur viktigt det är i behandlingen!

    STORA KRAMAR Christel – zaky

    Hej zaky..
    Jag är inte inne så ofta på forumet just nu.. lite off och behöver det inte just nu…

    Vi måste ju.. eller hur.. ger vi upp så vet vi vart det slutar och det vill vi inte…

    Kram i massor
    Pysis

  2. De kan säkert hjälpa dig på Smärtenheten, de har väl erfarenhet av alla slags smärtor och besvär.
    Klart att det tar bort lite av livsglädjen, när det ständigt gör ont!
    Håller tummarna….kram

    Nu är jag hemma.. det kommer en större reportage om alla mediciner jag numera ska konsumera för att överhuvudtaget må bra…

    Här påverkas inte glädjen så mycket.. jag är glad att jag har en kropp att faktiskt ha ont i…

    Kram Pysis

  3. Smärtan är sällan statisk, den förändrar sig och flyttar sig. Ibland är den uthärdlig, ibland är den vidrig.

    Hoppas att du får bra hjälp på smärtmottagningen, de är proffs på smärta.

    Ja.. flyttande smärta vet jag om att jag har… och därför så har jag nu fått lite mer kött på benen och jag vet hur jag ska göra…

    Så nu kör jag på det… helt och hållet….

    Kram Pys

  4. Det är en mardröm att gå omkring med smärta….men nu får du ju hjälp tack o lov.

    Kram

    Läs dagens inlägg…🙂

    Kram Pys

Kommentera

