Reklampelare..

Upptäckte idag mitt fina blåmärke efter operation av por-a-cathen… och ser då följande:

3

Jag kan ju bli en vandrande reklampelare för ett känt telefonmärke under hela dagen…

Ser ni inte.. vad det är jag ser…
leker lite i paint och lägger ditt en mörk linje.. så ni ser vad det är jag ser…

3-1

Så.. idag gör jag reklam för 3.. och jag vill ha en laptop och jag vill ha ett mobiltbredband… så jag kan ta med mig datorn överallt och kan blogga där jag vill.. för som sjukskriven så har jag inte riktigt den ekonomiska tryggheten att köpa mig en laptop…

För det är en dröm.. tänk att blogga på väg till och från sjukhuset.. på sjukhuset när jag ligger där de där timmarna jag får cytostatika… och jag kan blogga samtidigt… som det är nu så bara sover jag….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

15 svar

  1. skickar dig en stoooooor kram .a

    Kramar tillbaka..

    Pys

  2. Hej pys.

    Vet inte om det är fel på mitt bildsinne,men jag tycker det ser ut som en gul Badanka.
    Ha det så bra det går .

    Varma tankar Lillemor

    Badanka..!! Då ska jag vara glad att Stockholms vattenfestival inte finns längre… för de hade ju Ankräjs.. och jag slipper bli i slängd i Strömmen.. 🙂

    Kram Pys som fattat att det är fredag..

  3. Åh, vad du är rolig mitt i allt ditt o-roliga liv! Kanske du kan få en laptop av en 3-butik om du hör av dig till dom ;). Eller så kan du be nån tidning skriva om det ”mystiska blåmärket”. Underligare saker har upptäckts! Jesus ansikte i ett rostat bröd och så där. Det heliga åm-tecknet i en frukt…osv.
    Kram från ett sooooligt Karlstad!

    Nä.. jag tänkte så här..
    Det finns säkert någon liten gullig människa därute som läser min blogg och tänker på att min laptop kan jag ge till henne.. för jag behöver inte min längre… *ler skitstort och räcker fram tiggerilådan*

    Kram Pys

  4. Jag såg det på direkten med det beror kanske på att jag ringer med dem!
    Ha en så bra fredag som det går.
    kram!

    Ja.. jag är inte mycket för reklam.. men när jag tittade mig i spegeln i morse så fick jag en smärre chock… 🙂

    Kram Pys som använder comviq.. för 3 fanns inte här innan..

  5. Absolut borde du få en laptop från tre, det finns ju en annan blogg om cancer och hon får ju både det ena och det andra tillskickat, så det borde du också få! Tyvärr har jag ingen jag kan skicka 😦 men jag skickar varma soliga kramar istället och tackar dig för att du delar med dig av din vardag!

    //Effie

    Ja.. och den bloggenskrivaren (om vi nu pratar om samma) får både det ena och det andrar.. dessutom är min blogg en ”renodlad” cancerblogg.. det är inte den.. och jag har ingen direkt ekonomi.. med det kan jag tänka att den andra har.. (om vi nu pratar om samma)…

    Tar emot kramarna och skickar tillbaka en massa…

    Kram Pys…

    PS. Jag vill ha en laptop…

  6. alltså; du e ju ente riktigt klok ju!

    På vilket sätt då?

  7. sicken fantasi….?!? mii lajk!

    Ok.. då förstår jag.. först trodde jag du inte gillade mitt lilla skämt…
    Men jag är sån.. det kommer mer sånt…
    Jag lovar…

    Kram Pys

  8. e du ente klok?!-2: AJJ DJAST LAVV ITT!!!!!

    Gött tjejen…
    Kram Pys

  9. Här borde du ro in en massa reklamintäkter :)))))

    Kram

    Ja.. men än har jag inte sett några pengar överhuvudtaget…

    Kram Pys

  10. 🙂 Du är för himla rolig.. Uppskattar att du tar dig tid att svara på kommentarerna som du får.. INTE alla som gör det faktiskt… Det visar att du verkligen bryr dig om dina läsare!! Du borde få en laptop för det 🙂 🙂 🙂

    Önskar dig en riktigt trevlig helg!! Kraaaam

    Varför skulle jag inte svara på mina kommentarer? Jag har fått respons på det jag skriver och ni tar er tid att läsa och kommentera.. tacka sjutton att jag svarar personligen till varje som ger mig en kommentar…

    Önskar dig också en fin helg med sol och bad..
    Kram Pys

  11. Du är för himla go!
    Du får min vardag att verkligen blomma upp.Jag är dig evigt tacksam för att du är den du är.
    Stora kramar!
    Carina

    Tack *rodnar*

    Med glädje och humor så kommer man långt.. man måste ibland våga skämta om det mest makabra.. men att få skratta är lika skönt som att få gråta..

    Någon vis sa en gång att skrattet och gråten ligger så nära varandra i den där skalan på vart vårt humör är.. och jag kan hålla med.. varför skrattar man då så tårarna trillar.. eller mitt i något jobbigt så sätter man igång och tok garvar…

    Kram Pys

  12. TACK!
    Jag vill och tror att du är precis som min syster !
    Jag skulle bli så jätte glad om du ville och orkade ta kontakt med mig.För jag tor att du kan hjälpa mej igenom min sorg.Du är ju bara BÄST.

    Funkar mailen som du skriver ut när du skriver en kommentar här.. eller ska du maila mig…?

    För min mail står till höger och det är bara att maila… så kan jag ju få direkt vad det är du vill veta…

    Kram Pysis

  13. Jag håller fullständigt med! Du borde få en fet jäkla ersättning för att du går omkring som en livs levande reklampelare!!!
    Och nu – fastän klockan passerat midnatt – passar jag på att skrika tillbaka (när du kanske precis somnat som bäst…):
    SKÅL TA MIG FAN!!!!!
    🙂

    Ja.. visst skulle jag…

    Jag sov så gott då.. så det var du som väckte mig.. *grrrr*

    Så hämnden kommer… fast jag hällde vatten i öronen på maken igår.. så han trodde att det var saker som rann ut… 🙂

    Kram Pys

  14. 3 hade precis en tävling,där man skulle skicka in en filmsnutt om sin måndagsångest och priset var en laptop .
    Där hade du säkert kunnat fått till ngt bra och käckt. Du vågar ju skämta om det mesta
    Ja, man skulle nog va medlem på facebook oxå .

    Jag har inte facebook… jo, jag hade det i två veckor.. sen orkade jag inte med skiten mer… för det var vampyrer och varulvar och jag vet inte vad…

    Ja.. jag vill ju ha en laptop.. så jag kan göra roliga saker på sjukhuset.. en sån där lite.. behöver bara en som har nätet.. mail och så..

    Kram Pys

  15. Annars får du tävla på chic.se, då får du lite annat smått och gott på köpet för ca 27 000kr,som kommer som en saftig smäll med efterskatt till nästa års deklaration.

    Klickade mig in på chic.se.. rös och fick stora blemmor över hela kroppen som kliar… 🙂
    Vilken ryslig sida… (jag är mer jordnära)
    Och någon smäll under nästa år vill jag inte vara med om…

    Kram Pys

Kommentera

