Idag bara

flyttar vi..

Läs även andra bloggares åsikter om ,

9 svar

  1. Visst är det roligt att få flytta in i nytt. Bara man slapp städa och röja ur det gamla 😉
    Att få ställa saker på ett annat sätt, få nya färger och infallsvinklar. Det gillar jag. Där för möblerar jag om ganska ofta.
    Men flyttstädningar hatar jag!
    Kramar i massor

    Ja.. just nu kör vi bara bort grejerna.. och sen ska vi packa upp… sätta upp saker och göra varsin mycket personlig lägenhet…

    Och nu flyttar vi från cancern.. jag tror detta blir bra…

    Kram Pysan som inte kan städa…

  2. Lycka till med alla flyttbestyr!

    Ja… det ska vi…

    Kram Pys

  3. Skoj med förändring, förnying!
    Får vi se bilder?
    Hoppas smärtan blivit mindre!
    Kram!

    Bilder kommer när allt är klart.. gillar inte såna där bilder ”mitt uppe i skiten” kort…

    Smärtan gör mindre ont..
    Kram Pys

  4. Lycka till i den nya lägenheten, hoppas du kommer trivas. Kram Åsa.

    Det kommer att bli så bra så.. ingen cancer..
    För all den sitter ju här…

    Kram Pys

  5. Åh lycka till! Spännande med något nytt, men jobbigt att flytta… Längtar till rapport om hur allt har gått!
    🙂
    Kram Jessica Väsby

    Klart det är jobbigt att flytta.. speciellt när jag är så orörlig som jag är… men vi kör ändå så det rycker… Så skönt när det blir klart…

    Kram Pys

  6. Lycka till med flytten! Ta inte ut dig alldeles!
    KRAM!!!

    Nä då… jag har ju en sån kropp att jag inte behöver jobba så mycket… böja sig framåt är ingen idé…

    Kram Pys

  7. Hej och Godkväll Pys.

    Har varit borta och måste titta in och se vad som tilldrar sig hos pysan.Ser att ni har flyttat i dag.Det kan vara lika jobbigt att vilja men inte orka .

    Varma tankar
    Kram Lillemor.

    Vi är mitt uppe i det sista av flytten… men det är så kul.. längtar dit bort till min lilla vrå just nu..

    Har lite kvar.. men med några stora killa så ska vi nog få bort även det sista…

    Kram Pys

  8. Låter spännande med flytt…nytt ställe..nya tag ..nya energier så att säga 🙂

    Om man bara slapp allt tungt med flytt…urstädning etc…

    Kram

    Cancern städas ut.. ett nytt ställe.. utan cancer.. det kan inte bli värre än det är nu… det kommer bara att gå uppåt…

    Kram Pys

  9. Lycka till med nya lägenheten!
    Kram Ewa

Kommentera

