Veckan som kommer

En ny vecka..

Denna vecka blir en sån där rörig vecka. De här är vad jag ska göra:
Håll till godo…

Måndag 27 april: Perukmakaren i Skövde. Taxi 09.30. Vet inte när jag kommer hem.
Tisdag 28 april: Kl. 11.20 ringer min doktor till mig.. jag har tydligen fått en telefontid med henne… Vad hon vill vet jag inte..
Onsdag 29 april: Idag ska jag till tandhygienisten. Kl 09.00 ska jag ta bort tandsten och jag vet inte när jag är hemma.. ska ta Amimox (4 st i förebyggande) innan jag åker dit… Dessutom ska jag in och ta stick i fingret… inför övningarna i morgon…
Torsdag 30 april: Cytodag. Betyder att tre timmar innan behandling ska jag intaga 3 olika mediciner… Jag har ett sånt där schema om hur många och hur länge jag ska ta dem.. jag ska få behandling 09.30 och tabletterna ska ges tre (3) timmar innan… så det blir 06.30 som jag ska upp och kränga i mig 18 tabletter… så kul så… Ska väl se om jag ska gå iväg och sjunga in våren.. eller om jag tar och gör en egen brasa där jag ska stå och vårla ”Hemlös” av Ulf Lundell…
Fredag 1 maj: Fredag är alltid fredag… Dessutom är det sista skälvande tiden för flytten
Lördag 2 maj: Se Fredag.
Söndag 3 maj: Se Lördag.

Till detta så är vi alltså inne i slutrycket av flytten..

Vem var det som sa att man måste vara frisk för att orka vara sjuk..!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

8 svar

  1. Jag har fått för mig att du bodde i S-holm…varför vet jag inte…men det kanske du inte gör om du ska till perukmakare i Skövde😉
    Annars verkar du ha fredag hela veckan…
    En liten vårkram så här på måndagseftermiddagen från ett vårvarmt Karlstad🙂

    Kan det vara för att jag skriver KSS (kärnsjukhuset i Skövde) och du ser KS?

    Bor närmare än du tror…🙂

    Kram Pys

  2. inget vettigt från mej idag; men en liten norgekram kanske kan passa? KLEM:-)

    Klem klem…
    Pys

  3. Hej pys.
    Det var en hel del du har att passa denna vecka Torsdag är ju ingen höjdare.Gick det bra hos perukmakaren ? Kan du vara ute i solen eller är det inte bra när du äter medicin?Önskar dig trots en jobbig vecka att du orkar med en liten majbrasa.
    Varma tankar
    Kram Lillemor.

    Jag hinner inte tänka så mycket i alla fall.. det bara rullar på…

    Vi är inte vid torsdagen än.. och när den är gjord så är det sen en lååång helg…
    Cyto och sol går inte ihop.. så jag tar det lugnt.. är inte heller någon som ligger och solar direkt.. maken är ju rödhårig och ska undvika solen han också…

    Det gick bra hos perukmakaren.. och det kommer resultat sen… lovar.. har inte rakat av mig mitt gamla än..

    Kram Pys

  4. Ser att du har fullteckand vecka…med massor av roliga saker😉

    Hoppas det gått bra med flyttbiten?

    Kramisar

    Här kommer inte någon flyttbil… vi bär…
    Det är ca 50 meter mellan lägenheterna och vi bär.. eller rättare sagt.. maken kör det han kan i en gammal barnvagn.. och så packar jag det jag kan packa… och så kör vi hela tiden….
    I morgon går sängen.. och så får vi se om det är något mer som går över då.. det är det säkert…

    Kram Pys som flyttar så billigt jag kan

  5. har du barn?

    Ja, 3 stycken..

    Kram Pys

  6. du låter som en bra mams!

    Det överlåter jag till mina ungar att tala om…

    Kram Pys

  7. ah…50 meter..ja men det är lagom långt 😉

    Jag har kommit till det stadiet att jag inte orkar flytta mer..som tur är bor vi i centrala Luleå..gångavstånd till allt..och så bor vi bredvid vattnet..helt underbart🙂
    Nästa gång får dom bära ut mig…hehe

    Kram

    Ja.. bor ju i den där byn där jag har nära till allt… jättenära.. vilket betyder gångavstånd för mig och mitt vrålåk…

    Här finns allt… från Tyska turister till försäkringskassa och en stor silo som hela bygden inte vill riva… men kommungubbarna vill det….

    Kram Pys

  8. Hoppas du får en skön helg efter denna fullspikade vecka!
    Kram Ewa

    Jodå.. det ska jag försöka se till att jag får.. fiskepremiär kanske… får se… Kram Pys

Kommentera

