Det är lite spännande

Jag har fått en telefontid med min doktor kl. 11.20.. Det är ju som det är när man är i den situationen jag befinner mig i.. men det som är så kul är att jag inte vet varför jag ska prata med henne… enligt brevet så ska vi ha en överenskommelse att jag ska få en telefontid med doktorn.. Så det är så spännande.. vad vi nu ska prata om…
Detta minns inte jag att vi har bestämt.. men jag är ju rörig i huvudet nu.. jag är fruktansvärt glömsk…
Vilket är jättejobbigt….

Dessutom är jag så där små trött.. jag kan mycket väl sitta och somna vid datorn.. men det gör jag inte.. jag skärper till mig.. och så tar jag en runda och så när vi har ätit.. då lägger jag mig en timme eller två.. för annars fixar jag inte att titta på tv i kväll.. och det är ju House MD.. och han är bara så bra….

Nu måste jag tömma garderober..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

3 svar

  1. Absolut, minnet är bra men väldigt kort! Det är så jobbigt att inte minnas vad man sagt, eller lagt grejor eller något alls. ”Jag fixar det” kan jag säga för att 10 sekunder senare totalt glömt bort allt. Anteckningsblocket har blivit min bästa vän!

    kramar Effie

    Papper och gem.. sätter fast papper och så lägger jag dem i ordning.. och så tar jag bort efter hand…. så krymper högen av papper…
    Anteckningsbok och mobil… är utmärkta saker… fast jag skulle behövt en mobil med mer minne i.. så jag kan anteckna allt….

    Kram Pys

  2. Hej Pysan!

    Hoppas det gick bra med samtalet. Skriv gärna ett par rader & berätta , om du vill/orkar/har lust.

    KRAMAR Christel

    Hej
    Det gick bra.. jag ska skriva om vad det rörde sig om nu…

    Jag vill alltid… och lusten finns där under huden.. fast det där med orken är väl si och så… jag är såååå trött…

    Kram Pys

  3. Jag hoppas att samtalet blev givande..

    Kram

    Jodå.. det blev det allt..

    Kram Pys

Kommentera

