Nu närmar det sig

Sitter i ett mycket tomt f.d. sovrum..
Jag och den älskade maken och sonen bodde i de nya lägenheterna igår.. vi tog varsin katt och gick…

Här är tomt.. det ekar och det är lite läskigt att sitta här och skriva då varje tangentbordsklick låter mycket mer än det skulle ha gjort…

Fick veta att nätet är igång igen den 8 maj.. och jag tror att datorn flyttas över till nya stället idag.. vilket betyder att jag inte kommer att vara så anträffbar jag skulle vilja vara…

Jag ska försöka att gå upp en gång om dagen till Bibblan där jag kan låna en dator för att snabbt skriva ett inlägg och svara på mina kommentarer..

Problemet med bibblan är att jag bara får sitta en gång om dagen… så jag kommer då att gå in.. skriva ett inlägg och svara på de kommentarer jag har fått….
Jag vet inte hur mycket jag hinner läsa era bloggar… så får ni ingen kommentar ifrån mig då så vet ni varför… i alla fall fram till den 8… för sen ska det fungera… och då kan jag sitta hemma och svara.. på nya stället…

Ni får ha det gött i det vackra vädret..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

11 svar

  1. Va skönt att flytten är avklarad! Härligt!
    Tänker jättemkt på dig även om jag inte varit här inne på några dagar, lite mkt här nu me skolan o så…
    MÅNGA kramar från mig

    Vi gör ju det sista nu i gamla lägenheten.. sen kommer det roliga.. att packa upp på nya stället…
    Tänker på dig också ska du veta…

    Kram Pys

  2. Ha det sa bra i eran nya lägenhet! En hel del att gör i samband med flytt… Själv sitter jag & tentaläser Patofysiologi och Farmakologi……

    Jag tänker definitivt ta MÅNGA pauser
    & gå ut i solen 🙂

    BAMSEKRAMAR Christel

    Glad att jag redan fixat både paton och farmakologin… fast jag fick omtenta i farmakologin.. och skrev omtentan samma dag som jag skrev tenta i sviktande hälsa 2… och jag satte båda tentorna.. då var jag stolt.. sen kom en knöl ivägen…

    Det roliga väntar.. att packa upp.. och sätta allt på rätt ställe…

    KRam Pys som önskar dig lycka till på tentorna…

  3. ”Ta din katt och gå”, var det inte det Jesus sa till Lasarus? Eller var det säng? Nå, han måste ha flyttat han också iaf…Hoppas ni får det bra på nya stället! Det brukar bli bra att flytta! Kram.

    Jo.. det var ju det han sa.. eller rättare sagt så sa han så här: -Ta dit djur och gå!
    Det känns så bra i hela kroppen (utom i käften) idag…
    Kram Pys

  4. två lägenheter? är det Sonen som flyttar ut? har du nåt utfluget barn innan? nåt hemma? mitt enda barn flyttar till hösten, det blir bra!
    ha en fin onsdag, kram

    Nä.. det är vi som blir särbos… läs blogginlägget om min idé om att bo på två ställen… så förstår du varför… jag orkar inte leta upp det…
    Äldsta tösen har flyttat hemifrån.. när sonen gör det vet vi inte.. men han måste bli tillräckligt gammal först…

    Kram Pys

  5. Hej Pys.

    Åh vad skönt att flytten är avklarad.Lycka till med resten och att Missarna skall trivas.
    Varma tankar
    Kram Lillemor

    Katterna trivs redan… och det ska bli skönt att komma ner…

    Kram Pys

  6. Lämnar ett litet avtryck att jag varit inne och läst. Hoppas att flytten går bra./Rosa

    Det gör den… och det är så skönt så.. 5 trappsteg… istället för 21… vilken lycka…

    Kram Pys

  7. Ha det gott så länge och hoppas ni ska trivas i era nya lyor!

    Jadå.. vi hörs ju… jag ska försöka hålla mig uppdaterad.. men jag lovar ingenting….

    Kram Pys

  8. Hoppas nu att ni kommer att stortrivas på det nya stället 🙂

    Kram

    Klart vi kommer att trivas.. trivs bättre där redan.. där vi kan sitta och lukta på blommorna…

    Kram Pys

  9. det optimala förhållandet enligt mej!
    Lycka till!

    Vilket?.. att ta katten och gå.. eller att det finns datorer på bibblan… eller att jag kommer att ha jättemycket att göra när jag återkommer till den inre sfären?

    Fast jag svävar bort i morfindimman…
    Kram Pys

  10. jag tänkte på dej och mannen…men lycka till med resten också!

    Ja.. jag skojade ju till det där.. nog förstod jag att det var mannen det rörde sig om… men jag är så blyg så jag vågade inte skriva det… 🙂

    Kram i massor
    Pys

  11. *smiler*

    *rodnar*

    Klem Pys

Kommentera

