Jag är tillbaka med viss reservation

Nätet är nu igång… problemet är att vi får inte igång min dator med nätverket..
Maken försökte igår och det bara jävlas som han säger…

Jag har jättemycket att rapportera.. men då vill jag kunna ha min egen dator att arbeta med.. den här datorn och jag är inte direkt vänner…
För jag gillar inte varken webläsaren eller tangentbordet… jag vill ha mina egna prylar….

Så maken lär få slita lite när han kommer hem från jobbet idag… för jag vill ha igång det… jag vill sitta vid min egen dator.. och skriva på mitt eget tangentbord….

Flytten har gått bra…

Jag mår bra…

Jag ser cancersjuk ut nu…

Så jag är så förbannad att inte skiten vill fungera….. Helvete…

11 svar

  1. Välkommen tillbaka!
    Vem ser inte cancersjuk ut efter en flytt. Det finns väl inget värre. Men med tanke på ditt humör eller ska jag säga attityd till datorer och nätverk så låter du rätt frisk. 🙂

    Det är väl det att håret åkte den 5 maj… och det gör att man ser sjukare ut…
    Fast vad med pengar jag tjänar..

    Kram Pys

  2. Hoppas det ordnar till sig med alla pinalerna snart så du känner dig hemma!
    Ta nu en öl framåt kvällen så kan vi ha lite telepati mellan oss och säga vårt obligatoriska ”Skål ta mig faan”!!! Kram till Pys från Tizzel

    Det blir ingen öl.. för öl smakar konstigt… av cyton.. så nu är det bara vit vin som gäller.. för jag vill inte förstöra livet.. att inte kunna dricka öl sen när jag slutat med cyton..

    Så skål ta mig fan lär jag nog ta och säga.. både en och två gånger till under kvällen…
    Kram Pysis

  3. Välkommen tillbaka ….vi har saknat dig!
    Hoppas du snart får ordning på datorgrejset så du kan rapportera allt som hänt.
    Själv mår jag riktigt risigt idag…:(((
    Men det går väl över.
    kram Ia

    Krya på dig vännen…
    Så bra att jag är tillbaka så ni slipper sakna mig… för jag har saknat er och bloggen…

    Kram Pys

  4. Loooong time no seen! Helgkram!

    Japp.. men nu är jag tillbaka… och överraskningen kommer..
    När min dator kommer igång..

    Kram Pys

  5. Välkommen tbx! Du har varit saknad!

    Ser fram emot alla rapporter!
    kram

    Tackar..
    Det tar ett tag.. men vi har vissa saker som vi ska kolla först.. vi betar av dem…
    Kram Pys

  6. Det är en sällsam ynnest att få bli betrodd av en Kattmamma så till den milda grad,
    att man inte bara måste vara med på förlossningen och ”hålla tass”, utan även får låna de fyra dagar gamla bebisarna och låta dem somna i ens hand….

    Kärlek!

    ”Jösses vad trött jag blev nu då!”

    Livets under.
    Guds Gåva.
    Även då det handlar om Katter.

    Det är fantastiskt att bli betrodd och litad på.

    Tack Gizmo för att du fann mig!
    Tack Pysan för att du valde mig till Matte åt Gizmo.

    Du gjorde utan tvekan rätt val.
    Det är både du och jag rätt stolta över, eller hur?

    Bilder finns på bloggen nu….

    KRAM
    Knytet

    Ja.. och det går så bra här.. Liza har blivit världens katt.. och Åke är som Åke är… men även han börjar bli ”katt”..

    Har varit inne och tittat på goingarna…

    Kram Pys

  7. Jag är så ledsen för din skull…
    Jag vill ju att du ska må bra ju!!!!!

    Jag mår rätt så bra…

    Ska gå ner till mig nu…
    Kram Pys

  8. Hej!
    Förstod att håret hade ryckt, tråkigt att det¨måste bli så. Hoppas peruken blir bra!
    Tänker på dig, hoppas datorn kommer igång nu!
    Kramar JEssica

    Peruken är helt annorlunda än vad någon är van vid.. den är rakhårig och med slingor…
    Det kommer kort så småningom.. när MIN dator är igång… för på den här har jag varken bilder eller annat..
    Så jag hoppas datorn snart kommer igång…

    Kram Pys

  9. Skönt att du mår bra. Har saknat din blogg!
    Kramar från Ewa

    Ja.. här vilar inga ledsamheter…
    nu är jag ju tillbaka…
    Kram Pys

  10. Härligt att höra ifrån dig! Sippa du på ditt vita vin så tar jag en burk färdigblandad Gintonic. Skål! Gunsan

    Skål så här i efterskott.. hoppas att du inte är bakis idag…
    Det var mysigt.. vi sov alla nere hos mig…

    Har faktiskt saknat bloggen jättemycket…
    Kram Pys

  11. Ën bra helg till dig och hoppas uppkopplingen funkar…
    Natti!

    Ja.. jag kom på en sak som vi ska testa under dagens lopp..
    Fast först måste vi flytta över mitt köksbord.. som står i förrådet i gamla huset..
    För det saknar jag…

    Kram Pys

Kommentera

