Jubileum

Idag är det tre (3) år sedan jag började blogga… Fast anledningen till att jag började var väl inte direkt jättekul.. men det har blivit en blogg om sjukdomen.. och att jag skulle skriva så här länge trodde jag inte.. Jag trodde väl att jag bara skulle ha bloggen under ett år och sen skulle livet bli som vanligt… Jisses.. det blev ju tvärtom…

Så nu lever bloggen ändå.. och det ska den få göra.. jag lär inte sluta blogga nu…

Mitt allra första trevande försök till att skiva ett blogginlägg hittar du här..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 svar

  1. Tänk vad tiden går! Jag hade bara tänkt prova på skoj en vecka eller så men har nog hållit på snart i tre år också. Lycka till med ditt fortsatta bloggande!

    Ja.. det går fort när man har roligt.. för det är ju kul.. och jag kommer helt klart att fortsätta…
    Och just det där att jag vet just exakt vilken dag jag började på… och varför….

    Så..då bloggar vi i tre år till…
    Kram Pys

  2. Tycker du skulle skriva en bok om allt detta som står i bloggen. Du skriver OTROLIGT bra. Jag kan tänka mig att många har och kommer att ha nytta på olika sätt av att läsa din blogg och att den haft en stor funktion för dig oxå. Den blir något för dig att läsa igenom senare när du är fri från din cancer och tänka ” Hur sjutton klarade jag mig igenom allt detta” Kram Annica

    Vi får väl se om någon nappar… Jag går igenom så mycket just nu att en bok ligger långt fram.. måste igenom den där porten som jag är i nu…

    Ändå finns min blogg här.. och det är ju bara att läsa….

    Kram Pys

  3. åren bara svischar förbi…tusan man hinner knappt med numera.

    Kramisar

    Ja.. det ser man ju på barnen.. va stora de har blivit… sakta ner… jag vill hoppa av ett tag…

    Kram Pys

  4. Hej, jag blev ganska gripen av din blogg…Jag är med nominerad till samma månadensblogg,men jag tror att du är en mer värdig vinnare…Intressant att läsa om saker man aldrig har haft nån insyn i..

    tack…

    Oj, tack för fina ord från en medtävlande.. Jag ska gå in och läsa din blogg..

    Kram Pys

Kommentera

