En blääää dag

Idag vet jag inte riktigt hur det är med mig.. jag är lite nollställd. så där osocial och ändå så vill jag ha folk omkring mig…

Jag har tagit min vätskedrivande men jag kissar inte lika mycket som jag gjorde de första gångerna jag tog tabletten.. vilket betyder att jag hade en hel del vätska som bara stod i min kropp.. och inte gjorde någon nytta mer än att samlas ner i fötterna på mig….

Jag fick några glada skratt inne hos David.. De där filmerna han har hittat är helt otroligt roliga… och den med den blodcellen som jagar två bakterier går inte av för hackor.. rena skräckfilmen ju…

Sen är det ju så att jag är nominerad..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

4 svar

  1. Kan du ej söka medel från den där fonden för cancer och trafikskadade till tex laptop,cykel o dylikt?

    Vet inget om det, men läste det som hastigast på deras sida för nån dag sen.

    Jag har sökt tre fonder.. och ska söka en till.. jag bara väntar på att få ett papper från skatteförvaltningen…

    Och får jag därifrån så blir det en laptop först… cykel hoppas jag snart kunna använda min gamla trotjänare…

    Kram Pys

  2. Hej Pys.

    Tänker på dig, och hoppas det känns bättre i morgon.Om vi fick lite sol så skulle det kännas lite ljusare.

    Nu skall jag titta på” Halv åtta hos mig”.Jag blir bara så stressad när dom jagar omkring som skållade råttor.Men kul ändå.
    Varma tankar
    Kram Lillemor

    Jag ska kolla det där nya om mannen som ska leta kärlek och mamman ska bestämma… allt.. På trean naturligt viss… Här har det ju regnat hela dan.. urtrist..

    Sen ska jag kolla på ER.. och det är alltid bra…

    Kram Pys

  3. ibland älskar jag människor och ibland är jag väldigt trött på folk..hehe…det där kommer och går beroende på hur jag känner mig. Är jag dålig så vill jag vara för mig själv…milda makter jag söker frivilligt ”utanförskap”( politikernas favvouttryck)

    Skönt att det går framåt med ödemet…bara pissa ut det 😉

    Kramisar

    Jag är lite rädd för morgondagen.. då jag kommer att ta en kissetablett och sen ska jag till sjukhuset….
    Asocial elller osocial som ni i norrland säger.. för ni säger så mycket med o före… orent.. osagt.. obadat.. oodlat.. ocyklat.. 🙂

    Kram Pysan

  4. Nu har jag röstat på dig i månadens blogg. Ibland vill man vara för sig själv fast inte ensam, ja du vet.

    //Effie

    Ja.. man vill ju vara det..
    Och tack för rösten.. hoppas du röstar i morgon också..
    Kram Pys

Kommentera

