Nä.. jag ska inte sluta blogga

Denna utmärkelse fick jag av Soulsister

slutaldrigblogga

Hon skriver så här om min blogg:

Jag vill ge den vidare till min bröstsyter Pysan för att hon via sin blogg hjälper till att sprida kunskap om bröstcancer och dagligen kämpar mot denna lömska sjukdom. Trots att hon genomgår tuffa behandlingar tvekar hon aldrig att vara ett stöd för andra som kan behöva henne, även om vi är långt borta. Så till dig min vän!

Jag tackar så mycket för dessa mycket vackra ord om min blogg…

Jag sänder den nu vidare till Trollhare..

Första gången jag läste Trollhare så trodde jag att det var en man som skrev denna blogg.. men nästa gång så var jag helt klart inne på att det var en kvinna… jag fick inte ihop det.. jag var ung i bloggvärlden.. men idag är jag äldre.. och jag uppskattar Trollhare för hans underbara blogg… jag ser ett samhälle i bloggen som hade varit helt otroligt underbart.. Inte bara genom HBTQ politik utan också genom Aspergerögonen.. så Trollhare.. sluta aldrig blogga

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 svar

  1. låter tryggt 🙂

    KRAM

    Ja.. och jag har redan talat om hur det ska bli med bloggen om det går åt fel hål… men så ska vi inte tänka..

    Kram Pys

  2. Jag läser din blogg och både skrattar och gråter, du skriver så BRA du är fantastisk som delar med dig . TACK ! Fortsätt kämpa………………………….
    kram på dig
    Kattis (ny läsare)

    Hej Kattis och välkommen..

    Vilka ord om min blogg och jag tackar så mycket…
    Jag måste kämpa.. för jag kan inte ge upp..

    Kram Pys

  3. jag har inte haft nöjet att sitfta bekanstskap med Trollhares blogg….ska genast kolla den 😉

    Det finns så himla många fina bloggar man inte ens hittat till….djungeln är stor.

    Som tur är hittade jag ju din :)))))

    Kramisar

    Trollhare var med redan på Aftonbladets tid…
    Visst finns det många bra bloggar… och man måste leta…
    Därför är det underbart när man får nya förslag..

    Kram Pys

  4. Åh… TACK!!!! Så gulligt sagt 😀 Jag behövde verkligen muntras upp ikväll.

    Det var så lite vännen…

    Jag kände nog det på mig.. och igår var din blogg helt klart jättebra..
    Så sluta inte blogga…
    Kram Pys

  5. Grattis till din utmärkelse som du är väl värd!

    Jag tackar så mycket för dessa ord
    Kram Pys

  6. It is actually a nice and helpful piece of information. I am happy that you just shared this helpful information with us. Please keep us informed like this. Thank you for sharing.

Kommentera

