Smärta?

Idag kan jag meddela att jag inte har haft någon smärta överhuvudtaget… jag förstår inte detta..

Jag hade ont igår.. men idag är det bevisligt mycket bättre..

Jag hoppar inte rundor av glädje ännu.. men jag känner att det inte gör lika ont längre att göra vissa saker…

Om det är det att mina små vänner har dragit iväg eller att de är inkapslade eller på något annat sätt inte existerar i min kropp lär vara osagt… det ser vi i juni så där… så då får tiden avvakta.. Eller om något annat har hänt med min kropp..

Fast det är så påtagligt mycket bättre… kan inte förstå det…

Får se hur det är i morgon….
Håll tummarna…
Dessutom kan inte Aftonbladet länka… för jag skrev det här i morse och det är inte länkat än
Glöm inte heller att rösta..
Siewert Öholm har inte läst min blogg.. vilket jag är glad för.. för han har inte läst många bloggar märker man.. men tycker han själv att han håller sig till sina regler.. läs själv… Själv lyssnar jag på radio Skaraborg och bloggar…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

10 svar

  1. Hej Pys!
    Vad skönt att du har fått ha en smärtfri dag. Jag hoppas det håller i sig!!!
    Jag har varit här och läst i kapp mig nu. Har ju varit bortrest en vecka och kom hem för några dagar sen. Ha en bra helg med dig – så bra som du bara kan! Jag vet inte om du ”ölar” längre… så jag kanske inte kan skriva vår vanliga lilla kommentar?? Men kramar om dig gör jag iallafall!!
    KRAM!

    Smärtfri och smärtfri.. inte helt.. men en klar skillnad i smärtan i alla fall…

    Nä.. nu är det vin.. jag har stigit i bloggraderna och vinar numera.. för öl smakar inte gott tillsammans med den här cyton.. och jag vill kunna dricka ÖL sen

    Men skål ta mig fan kan vi skrika ändå… det svarta tornet lär skaka i sina grundvallar här i alla fall…

    Kram Pys

  2. Så skönt för dig va utan smärta.
    Tänkte just i förmiddags, där i sängen,innan jag steg upp och försökte sätta mig över mina plågor.”Undrar om Pys är utan smärta några sekunder?”

    Man blir såå trött på att alltid ha ont. Det tar den lilla kraft och kämpaglöd, man kan uppamma, ifrån en.
    Ja, nu har jag läst ,att det tydligen va en olycka i Viken. Hemskt sånt kan hända. Du som är från Hbg, har väl läst om den tragedin.Det var ju inte direkt nåt som explodera, men nåt liknande.

    Utan och utan.. men det är en klar skillnad på smärtan..
    Trött på att alltid ha ont och tålamodet tryter om man har något kvar…
    Jag har inte direkt följt det där.. var ett tag sedan jag flyttade upp… och min far bor i den där byn.. men det var inte han som förolyckades..

    Kram Pys

  3. Hej Pysan.

    Passa på att njuta!

    Krjamar

    essge

    Jag njuter i fulla drag…

    Kram Pys

  4. Nu har jag röstat igen på dig min vän, från mammas dator, känns såååå rätt 🙂

    *kram*

    Hehee. du passar då på..

    Kram Pys

  5. Hoppas du får vara smärtfri. Önskar dig en riktigt härlig helg med sol.
    Kram
    Anne Mari

    Tack så mycket..
    Jag önskar dig detsamma vad gäller helgen.. må solen lysa på dig..

    Kram Pys

  6. Hej Pys.
    Vad skönt att få läsa att det känns lite bättre.Håller verkligen tummarna att det är ett gott tecken.

    Angående Öholm är det väl bra om man nu orkar springa runt och ha utbyte med folk.Men om man nu inte orkar eller trivs med att skriva i bloggen ska väl han s…a i.Det var ren svenska.

    Ha en bra kväll.
    Varma tankar
    Kram Lillemor.

    Hej Lillemor

    Jag hoppas att det blir likadant i morgon..och idag har faktisk jag och den älskade maken nästan fått ordning bland mina möbler.. jag har inte längre en soffa som står mitt i vardagsrummet.. utan den står mot väggen och TVn är på plats.. och allt är bra..

    Ja.. det som är så roligt är att först skriver han en krönika om bloggarna och riktigt nedvärderar dem… men likförbannat börjar han blogga själv… en man som talar illa om bloggar ska inte börja.. han ska stå vid sitt ord…

    Kram Pys

  7. Vad skönt med en dag med mindre smärta.
    🙂

    Ja..om man nu tänker att jag har haft ont så länge… om man räknar ryggen/bäckenet så är det sen november…
    Sen det där med knän och axlar.. då är det nog mer eller mindre ett och ett halvt år..

    Så jag är glad…

    Kram Pys

  8. Du har en liten utmärkelse att hämta inne hos mig
    http://soulsistersdiary.blogspot.com/2009/05/utmarkelse-sluta-aldrig-blogga.html
    KRAM

    Jag är på väg…

    Kram Pys

  9. Åh vad glad jag blev när jag läste att du har mindre ont! Håller tummarna för att det håller i sig!
    Kram
    /Barbro

    Ja.. snälla.. gör det..

    Kram Pys

  10. JAg håller tummarna så hårt att dom vitnar 😉

    Hoppas att det förblir så…

    Kram

    Lite ont igår.. men då flyttade jag möbler igår…
    Men nu är det nästan klart hos mig.. i mitt vardagsrum..

    Kram Pys som faktiskt fortsätter ta sina tabletter och inte har så ont ändå..

Kommentera

