Onsdagmorgon

Väntar på taxi.. (08.35)
Ska till sjukhuset.. få cytostatika.. och det där andra..
Återkommer när jag kommer hem..

Tills dess kan ni rösta på mig här

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 svar

  1. Hej Pys!
    Hoppas det går bra idag.
    Läste ditt förra inlägg och jag ryser i hela kroppen. Det blev så tydligt vad det är du du faktiskt går igenom…
    Stor kram!!!

    Det blev en konstig dag..
    Jag ska blogga om det sen.. ikväll.. för jag är trött..

    Ja.. men det är ju så.. jag har nog inte överdrivit.. nästan tvärtom.. att jag har nog glömt en del som också har med cancern att göra.. men som jag totalt har glömt bor i röran..

    Kram Pys

  2. Hej Pys…

    Det gör mig ont att höra att du är sjuk igen.

    Varma kramar från mig!

    Hej
    Så du har vaknat nu.. jag har varit sjuk i 2 månader…🙂
    Du har nog mycket att läsa..
    Kram i massor
    Pysis

  3. Tänker på dig idag.

    kramar Effie

    Tackar…
    Det har hjälpt..
    Kram Pys

  4. Du vinner… lika överlägset som norsken i Melodifestivalen… hoppas metastaserna fattar vem dom gett sig på… En vinnare!
    Tänker på dig…

    Ja.. bara jag slipper se lika psykopatiskt ut som honom.. för hans leende ryser jag av.. usch..

    Fast som vinnare tar jag gärna och visa metastasjävlarna att de har gett sig på fel kropp…

    Kram Pys

  5. Hej Pysan.

    Har tänkt på dig idag.

    Just nu har jag dom två ”friskaste” (=dom värsta biverkningarna är över) veckorna kvar till nästa cyto.

    Cancer gör att jag får vätska i magen, som måste tömmas. Det är 7 veckor sen sist. Det är rekord. Kortast tid är 12 dagar. Så vi får se hur länge jag klarar mig denna gång.

    Hur ofta/sällan är det du får dina behandlingar ?

    Krjamar

    essge

    Jag får en gång i veckan.. i tre veckor.. sista gången får jag ju det där benstärkande och då blir jag där lite längre..
    och sen har jag en vilovecka.. och det ska bli så skönt så..
    När jag fick FEC så fick jag var tredje vecka.. men den cyton som jag får nu är lite snällare.. och därför kan de ge den som de gör…

    Kram Pys

  6. Hej Pys.

    Skönt att du är hemma det har väl varit en jobbig dag?

    Har tänkt på dig flera gånger.Vi höres
    Varma tankar
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor
    Jag var hemma runt 15 snåret..
    Och jag har skrivit om min dag… se ovan..
    Kram Pys

Kommentera

