Min framtid och dagens artiklar..

Idag mår jag sådär… För idag är det kissetablettsdag och då får jag springa lite oftare och det är ju inte så där jättekul.. men den funkar så jag fortsätter..

Fick veta lite av cytotjejerna om hur framtiden ska se ut…
Jag har en omgång kvar.. alltså 3 veckor cyto och sen ska jag iväg och göra en CT (det sas det i alla fall).. och sen ska jag träffa onkologen (ryser lite)… och utifrån vad som syns på CTn så ska min framtid bestämmas.. cytotjejen sa till mig att jag skulle vara beredd på en likadan kur som jag har gjort.. alltså 3 cyto och en vilovecka gånger 3.. för att de ska vara på den säkra sidan.. att allt är borta….

Så det är bara att ställa in sig på detta… så nu vet ni vad jag gör i sommar…

Dagens Artiklar i stort
Gröna apor i japan
SB 12 kan förlora 400 000 om de inte kan bevisa att man får fräsch andedräkt i 12 timmar..
Fiolhoben spelar Smurfmusik..
Jag ska ut och se om det är filminspelning någonstans.. jag tar kameran med mig ifall..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

5 svar

  1. När får man veta vad det var i paketet? Jag gissar på bananer! Ha det gott. Regniga kramar från Värmland…

    I eftermiddag kommer mitt växtinlägg…
    Det är inte bananer.. men det går att äta.. och är gult på insidan…
    Och Engelsmännen klarade inte av frukten när de ”invaderade” Sri Lanka…

    Nu har du fått lite mer ledtrådar…
    Kram Pys

  2. Ananas!!! :-)))

    Ja.. hur kom du på det.. har du googlat på Sri Lanka, engelsmän och frukt eller???

    Kram Pys

  3. Hoppas att du får må så bra som möjligt under behandlingarna och kunna njuta lite av sommaren.

    Ananas… Väldigt gott!!!

    Ja.. jag får snart cykeln också.. och då är jag inte lika instängd här i byn heller..

    Kram Pys
    Ps. jag lovar att tala om hur den smakade sen..

  4. Neeej, inte googlat! Säkert! Jag bara tänkte efter lite, är rätt smart, serru 😉 Har frusit in ananasbitar! Det går bra. Gott att ha i smoothies…

    Det kan jag tänka mig… tar nog ett tag innan den här är mogen..

    Kram Pys

  5. Var det ananas…som jag har funderat….men mina hjärnceller går på låg kapacitet just nu 😉

    Kram

    Japp.. det kommer bilder på den i möra.. nu är jag för trött…

    Kram Pys

Kommentera

