Mår konstigt

Orkar inte blogga.. mår konstigt…

Ingen matlust..
Lite illamående..
Trött…
Nervontet i händer och fötter..

Kan inte sätta fingret på vad det är.. jag är bara trött.. men ändå inte så där jättetrött att jag vill ligga i sängen hela tiden.. och jag har ingen feber.. men jag mår konstigt

Jag kan inte sätta fingret på vad det är…

Hoppas att jag mår bättre i morgon…

Så bloggar jag inte i morgon.. så vet ni varför.. då ligger jag i sängen.. och bara mår gott…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

6 svar

  1. Herrejösses ..nu blir jag orolig…..nog för att det är rätt skönt att ligga i sängen….men det är ju inte bra att du mår konstigt. Hoppas det är bättre imorgon.

    Kramisar

    Det är lugnt… jag är på benen idag… och har hunnit en runda på marknaden vi har här varje pingst.. fast trött i fötterna…
    Fast igår var det lite läskigt… faktiskt…
    För jag kunde inte säga vad det var som gjorde att jag mådde som jag gjorde…
    Kram Pys

  2. Hoppas oxå du snart mår bättre. Du som fixat rolig tävling och allt. Du ska ha tack för det , trots att jag ej kan sånt där.

    Här har vi ej så många växter p.g.a. min överkänslighet. Men några som ska va bra på att rena luften, såna som dom har i sina rymdfärjor.
    I trädgården har vi en ,ja nu kommer jag ej på, vad den heter. Mkt svår få till att trivas. Planteras 1/5m ner i jorden nästan. Vad heter den??? Eldkrasse, där kom det. Det är den växt, vi kollar lika nyfiket på varje år, om den ska komma tillbaka.I år kommer den försiktigt på tre ställen och slingrar sig uppåt. Tror nån fågel ätit upp den fjärde lilla rackaren, som stack upp.

    Jag tycker det är kul med blommor.. jag älskar aklejor.. och jag äger inte en enda… För de är så fina.. och deras frön är som små snabba kulor… som far rundor…
    Så finns det någon där ute som läser min blogg och har lust att överösa mig med aklejfrön när de börjar mogna så maila.. få får ni min adress…

    Eldkrasse hade jag gärna givit mig på… om jag hade haft trädgård.. men nu har jag inte det….

    Kram Pys

  3. Hej Pys!
    Hoppas det ”konstiga” har gett med sig!
    Styrkekramar!
    /Barbro

    Ja.. det var lite läskigt..
    men som vi tror.. att det är en blandning… av all medicin och alla mina biverkningar.. och att jag är trött…
    Det är inte lite jag går på just nu.. och det är konstigt om inte kroppen säger stopp ett tag…

    Kram Pys

  4. Hoppas du känner dig bättre nu och får en fin mors dag!

    Ja.. en fin promenad med make och son..
    Och jag mår bättre..
    Kram Pys

  5. Hej Pys.
    Hoppas du snart är igång igen.Saknar dina inlägg .Tittar in senare och ser om du har piggat på dig.

    Varma tankar
    Kram Lillemor

    Hej Lillemor..
    Ja.. jag mår bättre.. men det var som jag skrev till någon av de andra.. att jag får så många mediciner och hormoner och jag vet inte allt… och det är inte så konstigt om kroppen protesterar lite emellanåt… så att jag mår ”konstigt” får jag nog lära mig…

    Kram Pys

  6. Hoppas du mår bättre idag, så det blir en fin morsdag.

    Tänker på dig hälsning från Åsa.

    Ja.. än så har det varit en mysig dag… och jag har egentligen en del saker jag skulle gjort idag.. men som jag inte gör… jag ska bara vara idag har jag bestämt….

    Kram Pys

Kommentera

