Vinna på cancer?

Den här mannen har vunnit på sin cancer..
Den här mannen har också vunnit på cancer..

Jag undrar vem som är vinnare av dem?

Mannen som redan har cancer.. eller han som vann mustaschkampen..
För den ena vet att han har cancer.. den andra lär gå i ovisshet…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 svar

  1. Åååå underbart..ett livstecken från dig Pys :))))

    Ingen vinner väl på att få cancer…det som händer är att man lär sig uppskatta allt omkring en i betydligt större utsträckning.

    Jag ligger i feber idag..inte kul alls…benen är som spagetti..så det blir att ligga nerbäddad.

    Kram

    Ja.. jag har varit uppe.. för marknaden.. men jag gick en sväng.. sonen och Den älskade maken gick en runda te.. men då bara satt jag på rollatorn och väntade… för jag orkade inte gå in bland folk som går rakt på en stillastående rollator och tittar på en som om jag kör över dem…

    Krya på dig nu vännen…
    Kram Pys

  2. Hoppas du känner idg bättre idag!
    kramar Effie

    Ja.. jag mår bättre idag…

    Kram Pys

Kommentera

