Det hänger på håret

Nä.. man ska ju inte döma hunden efter håret.. och så inte heller människan..

Det är jag och den kinesiska och den mexikanska.. som ingen kan döma..
Pysan

Vi är i en klass för sig..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 svar

  1. Själv är jag också näst intill skallig, dock av annan anledning. Det där med testesteron du vet.

    Jag vill gratulera dig till att ha blivit Månadens blogg. Du har vunnit 150 kr att ge till valfri hjälporganisation i din bloggs namn. Dessutom kommer du automatiskt att vara med i årsfinalen.

    Kramar.

    Tackar så mycket för det här.. oj, vad rörd jag blir…
    Jag har skrivit ett blogginlägg där jag talar om vem som jag tycker ska få pengarna..
    Oj.. en tävling till….
    Kram Pys

  2. Dom är snygga dom däringa nakenjyckarna.

    Du är oerhört snygg utan håret 🙂

    Kram

    Japp.. jag knallar omkring så här i byn nu.. behöver få lite färg på flinten…

    Kram Pys

Kommentera

